Rota-vaksinen

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som har tatt den? Her fikk lille den i går. I dag har hun løs mage og mye knip stakkars. Men det går jo over...

Her fikk lillebror den på tirsdag, og har hatt litt vondere mage enn vanlig, og mer urolig i dagene etter. Får tro det er på bedringens vei nå.

Min skal få den 14 april, kjenner jeg gruer meg litt siden han allerede sliter mye med magen fra før. Men det er jo bedre enn å bli smittet av rotavirus.

Min lille fikk den i går, var urolig fram til litt utpå dagen i dag men nå har hun heldigvis kommet til hektene igjen ☺

Fikk den i dag. Han sover mye. Ikke merket noe ellers enda.

Magesmerter, diaré og masse gråt i flere dager (men han gråter mye i utgangspunktet)

Dattern min tok før påske. Hun synes det tydelig smakte godt og vi merket ingen ting på henne etterpå:happy:

Indi sov litt mer bare, ellers var det ingen bivirkninger av drikkevaksinen :)

Min fikk på mandag og har gråtet litt mer enn vanelig de siste dagene:/ men nå er ho fin i formen igjen ! :D

Spiste masse og var veldig urolig i går da hun fikk den. Bæsja mye også

Hun skulle fått den i går, men jeg utsatte den pga storebror er så innmari forkjølet. Så hvis hun skulle bli smittet slipper hun å måtte være plaget av det samt bivirkninger av vaksinen :)

Back
Topp