Rot rot og atter rot

Skrulletulla

Gift med forumet
Jeg er sååååå møkk lei av å rydde HELE tiden,kan aldri sette med ned (nå skal de sies at jeg ikke orker rot da,så klarer ikke la ting ligge)

flere unger som roter mye?? [:@][:(]

Her roter helle ikke ungen så mye enda, men jeg roter endel....

ORIGINAL: Marthe og Carina

ORIGINAL: Lillingen

Samme her..[8D] Men her er det også veldig liten stue så det skal ikke så mye til før det SER sykt rotete ut[8D]

det er d største problemet her også,liten leilighet så det ser så ille ut med en gang.. håper å flytte snart [&o][:)]

er ingen under i huset som roter ennå.. men min kjære elskling kan fort regner som en unge som ikke gjør annet enn å rote..[8D]

ORIGINAL: Skrulletulla

ORIGINAL: Lillingen

Samme her..[8D] Men her er det også veldig liten stue så det skal ikke så mye til før det SER sykt rotete ut[8D]

det er d største problemet her også,liten leilighet så det ser så ille ut med en gang.. håper å flytte snart [&o][:)]

Vi har EGENTLIG et veldig stort hus da.. Eller "stort" og stort. Men det er to stuer, og vi bruker ene stua til soverom mens vi pusser opp oppe på soveromma. Når det er pussa opp der så skal vi bestemme oss for om vi skal rive veggen mellom stuene eller om vi skal ha to separate stuer. OM vi bestemmer oss for å rive veggen så har vi egentlig ganske stor stue[:)]

å så digg da,jeg hadde rivi stua så den ble stooooor [;)] vi skal bygge sanrt vi,så da blir det akkurat som jeg vil ha det ;) ønsker meg stor stue med spisestue plass til mange [:)]

Orker ikke tenke på hvor mye tid jeg bruker på å rydde[&:]

ORIGINAL: Arianne FLODE

ORIGINAL: Skrulletulla

flere unger som roter mye?? [:@][:(]

Adam roter ikke så mye enda..[:D]

Pappaen hans derimot..[:-][>:]

haha, sånn er det her og. pappan som er rotekoppen i huset!
bor jo i tillegg i et oppussingsobjekt da så da blir det vel bare sånn!! men liker det IKKKKE[:'(]

Her er det 2 unger å en mann som roter. Har faktisk opplevd å hatt både bilpanser å  byggesett til høytalere på stua.... De var gøy når han kom inn og begynte å sage.....[:@]

Jepp....to unger og en mann som roter noe inni hel.......!!!!!!![:'(]

Jepp, men lar det ligg te ho e lagt sæ, ei rydding på formiddagen å ei på kvelden. Har vært igjenna det med 2 stk før så nu orka æ ikkje, bruka heller tia te nåkka meire koselig[;)].

Back
Topp