Visste ikke at man kunne gi rosiner til barna allerede nå. Det tror jeg frøkna vil elsker, får shoppe en eske på vei til byen etterpå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvete spiser vi ikke så mye av, men eldste spiser mye havregrøt... Hmmmm... Burde jeg begrense det?
Nei jeg hadde levd som normalt jeg. Tenker at de minste kanskje bør begrenses til en viss grad. Ja vi er jo det eneste landet som spiser så mange kornmåtiderHvete spiser vi ikke så mye av, men eldste spiser mye havregrøt... Hmmmm... Burde jeg begrense det?
...alltid hatt på følelsen at varmmat (grønnsaker og fisk/kjøtt) bør erstatte noen av de mange kornmåltidene i norsk kosthold...
EnigEkkelt![]()
Jeg hørte at det ikke gjaldt for økologisk havre. Vet ikke om det stemmer men.Hvete spiser vi ikke så mye av, men eldste spiser mye havregrøt... Hmmmm... Burde jeg begrense det?
...alltid hatt på følelsen at varmmat (grønnsaker og fisk/kjøtt) bør erstatte noen av de mange kornmåltidene i norsk kosthold...