Rosevann

Ulva

Forumet er livet
Har kjøpt meg rosevann for det skal visst være bra å bruke som ansiksvann...huden blir myk og skal visst nok være bra på kviser.

Tok meg en runde tidligere i dag og hadde rosevann i ansiktet men syntes huden ble stram og ble nesten seende litt smått dehydrert ut...

Noen her som har erfaring med bruk av rosevann i ansiktet?

Skal visst være veldig effektiv på kviser, så får kanskje kun bruke det på kvisehaka mi heretter... 

Hvor har du kjøpt det?? Vil prøve jeg og kanskje.. [8|]

rosevann er bra å bruke som ansiktsvann, det virker vedig oppfriskende for huden og fjerner resten av alt som ikke skal være der...
men er veldig viktig og huske og rense huden godt før du bruker det da, eller så har det lite effekt... jeg bruker selv rosevann hver dag og jeg elsker det:-D
jeg er utdannet hudpleier:-P så dette kan jeg:-p hehe

Jeg er egentlig litt skeptisk til sånt.. mye av det som skjer med huden er jo styrt av hormoner osv. Og for å ikke snakke om hva man spiser og får i seg.

Men men.. får se [:)]  Det skader jo ikke iallefall.. håper jeg [8|]

da er det godt mulig du bruker en rens som ikke huden din tåle helt eller at det er for feil hudtype..
hvordan rense produkter bruker du?

fyfyfyfyfyfy.... :-P
renseservietter er bare tull:-P de er altfor grove til å bruke rundt øya også...
alt er bedre enn renseservietter omtrent altså.. de er greie å ha om man skal reise eller noe for det er jo kjapt og enkelt..
men når du er hjemme burde du bruke noe som er tilpasset din hudtype, dra innom et parfymeri eller noe og få hjelp der, biotherm sine produkter er veldig gode, de er litt dyre men også DRØYE... men om du drar dit så ikke la deg lure av salgstriksene dems:-P det du trenger i første omgang er en god rens og kanskje en dagkrem, etterhvert kan du gå til innkjøp av peeling, masker og nattkrem osv...

OI...øh...da skal jeg innom parfymeriet i morgen den dag å få noe annet å rense huden med. Har en ansiktskrem som jeg er superfornøyd med da, så den kommer jeg ikke til å bytte ut.

Men TUSEN TAKK for tipset! [:D]

Hva med peeling da? Hvor ofte bør man gjøre det?

du kan peele huden 1-2ganger i uken, det må nesten sees ann litt:-)

bare hyggelig og kunne hjelpe:-)

er nok serviettene som var grunnen til din dehydrerte stramme hud..

så lykke til med rensingen og alt:-D husk også og rense huden morgen og kveld:-P

Nå har jeg brukt renseserviettene en god stund uten problem men så snart jeg tok på rosevann etterpå, ble huden straks helt tullete.. Men skal prøve med annet renseprodukt for å se om det blir bedre.
*tusler på parfymeri i morgen*

[:D][:D][:D]

når jeg har brukt servietter og tar rosevannet oppå etterpå blir huden min også tullete:-)

Håper jegh ar rett nå da:-P er ikke så lett å bedømme uten å ha sett på huden din og tatt en kjapp analyse...

men lykke til, håper tipsene hjelper:-)

Jeg har fet underhud, tørr overhud (som en sjelden gang flasser litt) og kvisete hake... [&o][:'(]

Back
Topp