Rosenborg

m*n

Forelsket i forumet
Jeg så på "våre bilder" at det ble snakket om rbk ting til babyer. Vi kjøpte smokker, tåteflaske, kjole, sparkebukse, lue, smekke og tutekopp på rbk-shoppen på nett [:D]

Så Trine, du trenger ikke få det sendt fra Trondheim [:)]

Jeg er RBK-fan og sambo holder med Brann, så vi skal kjøpe en branndrakt og en rbk drakt, klippe de i to og sy de sammen! Men dette blir ikke før til neste år! Blir en dyr drakt da men![:D]

Genialt! Men du må sørge for en litt større rbk del da [:D]

Ja, har kjempelyst til å kjøpe RBK-nattdrakt og smokk til han nå, men det bloir nok ikke godt tatt imot av sambo!![:D]

Asbjørn har fått en FFK smokk han ...Enda jeg heier på Rosenborg  ,jeg er ikke mye lokalpatriotisk til å komme fra Fredrikstad [8D]

ORIGINAL: lillea

ORIGINAL: Catrine2

Jeg er RBK-fan og sambo holder med Brann, så vi skal kjøpe en branndrakt og en rbk drakt, klippe de i to og sy de sammen! Men dette blir ikke før til neste år! Blir en dyr drakt da men![:D]

enn å ødelægg rosenborgdrakta sånn!!!!! [;)][;)]

Ja, itj saint. D e jo egentlig krise! Bli itj æ som sætt saksa i RBK-draktn nei, ska kløpp Branndrakten æ!![8D]

Stakkars barn....
De har mye finere klær på LSK shopen. hihi

Jeg har blitt lovt en slik FFK drakt når Asbjørn blir 1 år ....Det spørs nok om jeg ikke må komme vedkommende i forkjøpet og kjøpe en Rosenborg drakt[:D]

jenta mi fikk smokken og sparkebuksa da hun var 13 uker gammel.. i magen! men det kan ikke brukes før hun blir 6 mnd! :)

Back
Topp