Rosaruss

De har rosaruss i bhg til guttungen her.. Det er jo såååå stas for ungene :)
Bhg kjøper luer og lager russekort.. Så har de en dag hvor de får ting i lua..

Gjorde ikke noe mer enn det, mtp rosa klær osv..

Ikke noe sånt å barnehagen her:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Aldri hørt om, hørtes morsomt ut:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes ikke noe om det styret der! La barn være barn så lenge som mulig og vent med russetiden til lang skolegang skal feires! Jeg er glad for at barnehagen til barna mine ikke har rosa-russ.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Enig.
Ser ikke poenget, desverre.

Klassisk det her. TS spurte om hva de som faktisk har rosaruss gjorde! Ikke om vi som ikke har det syns om det... Som jeg har forstått hvertfall:P
Men når jeg først har kommentert så kan jeg vel legge til at jeg aldri har sett en rosaruss "live" men at jeg syns det er kult!!:D

Eldstegutten min er rosaruss denne våren til lørdag har de dåp, hvor de får utdelt russeluene sine med selvvalgte navn på, og gjett om han gleder seg ellers er det opp til foreldrene hvor mye en gjør ut av det, eneste "kravet" fra barnehagen er russelue. Gutten min har russebukse, hettegenser og russekort, akkurat slik jeg er vant til at rosarussen her omkring har. De får også gå helt fremst i toget på 17 mai, og her hvor vi bor er det et ganske stort og spesielt 17-maitog i år jeg synes det er fint at ungene som skal begynne på skolen etter sommeren blir gjort litt stas på, de er jo så stolte selv

Back
Topp