Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra men mye trøtt og småkvalm til tider.
Du da?
Bra, føler meg bare så vanvittig feit!!! En god blanding av at jeg er så kvalm så har gått litt ut av sunne vaner og det at jeg er så oppblåst
Åja.. Haha..Dette er en tråd men til brukeren Rosamamma88
Dette er en tråd men til brukeren Rosamamma88
Tenkte det kunne være kjekt for alle med en oppdatering hun har jo hyperemesis og vært innlagt.Åja haha det skjønte ikke jeg beklager hvis det bare er mellom dere 2 hvorfor tar dere det ikke i privat samtale isteden ?
Hei har ikke vært innom her på lenge. Ble lagt inn ingen og har liggi der i 12 dager, fikk prøve å dra hjem i dag, men åpen dør tilbake hvis jeg blir dårlig igjen. De har satt inn en PICC line, den kan sitte der resten av svangerskapet hvis det er behov formen er noe bedre om dagen, ketoner på 0 og kvalmen ikke like ille håper jeg får vært hjemme en stund! Hvordan går det med deg?Hvordan har du det?
Godt å høre fra deg jeg er satt på zofran og føler det hjelper for å fjerne kvalme toppene. Klarer hvertfall å ligge på sofaen. Hva er PICC line? Hørtes skummelt ut. Hvordan tar jenten din dette da?Hei har ikke vært innom her på lenge. Ble lagt inn ingen og har liggi der i 12 dager, fikk prøve å dra hjem i dag, men åpen dør tilbake hvis jeg blir dårlig igjen. De har satt inn en PICC line, den kan sitte der resten av svangerskapet hvis det er behov formen er noe bedre om dagen, ketoner på 0 og kvalmen ikke like ille håper jeg får vært hjemme en stund! Hvordan går det med deg?
PICCline er bare en slags kombinasjon av veneflon og sentralt venekateter den kan ligge helt opp til et år, så den blir oftere brukt nå hos pasienter som trenger lengre behandling i motsetning til feks veneflon som helst bare skal ligge i 4 dagerGodt å høre fra deg jeg er satt på zofran og føler det hjelper for å fjerne kvalme toppene. Klarer hvertfall å ligge på sofaen. Hva er PICC line? Hørtes skummelt ut. Hvordan tar jenten din dette da?