Rosa utflod

Baby2022

Betatt av forumet
Aprilspirene 2024❤️
Vært på TUL idag og sett et bankende hjerte, hadde litt brun utflod igår og idag. Ble flyttet fram til 8+3. Var veldig fint å se et bankende hjerte, og tenkte at jeg kunne slappe av litt med bekymringene mine. Men ikveld kommer det rosa utflod, når jeg tørker meg. Da er jeg tilbake i bekymringsland :arghh:

Noen som har noen erfaringer med brun utflod som blir rosa?

Rosa utflod er nok ‘bare’ at det blør fra skjøre blodårer ✨ Ta evt kontakt med legen å få deg en ultralyd hvis det roer deg ned. Ingen grunn til å gå bekymret, spesielt ikke når man er gravid ✨ Masse lykke til

Rosa utflod er nok ‘bare’ at det blør fra skjøre blodårer ✨ Ta evt kontakt med legen å få deg en ultralyd hvis det roer deg ned. Ingen grunn til å gå bekymret, spesielt ikke når man er gravid ✨ Masse lykke til
**skjøre slimhinner SELVFØLGELIG

Huff, skjønner deg godt. Første trimester er ganske tøft rett og slett.

Jeg har ikke opplevd fra brunt til rosa, men andre vegen. Det gikk veldig bra, og var nok bare hormonelt eller skjøre slimhinner.

Skulle det øke på, bli rødere og også sammen med smerter, så er det større grunn til bekymring. At det har roet seg nå er tross alt et godt tegn ❤️

Føler med deg! Jeg var på tidlig ultralyd tirsdag, og fant et bankende hjerte. Det hele gikk opp for meg, jeg klarte og slappe mer og av begynte å glede meg skikkelig til reisen videre. Da jeg var på do før leggetid i går, oppdaget jeg at papiret var lys rosa/oransje, og ble skikkelig lei meg… jeg er 7+1 i dag. Er litt rosa på pairet i dag og. Har falt til ro med at det mest sannsynlig er skjøre slimhinner, da det er veldig normalt rundt denne tiden.

Huff, skjønner deg godt. Første trimester er ganske tøft rett og slett.

Jeg har ikke opplevd fra brunt til rosa, men andre vegen. Det gikk veldig bra, og var nok bare hormonelt eller skjøre slimhinner.

Skulle det øke på, bli rødere og også sammen med smerter, så er det større grunn til bekymring. At det har roet seg nå er tross alt et godt tegn ❤️

Huff ja, dårlig form, mange bekymringer og må lyve for folk. Egentlig burde jeg være mest takknemlig, men vanskelig å slappe helt av på at dette skal gå bra. Lys brun utflod kommer og går. Det rosa ga seg heldigvis raskt. Får bare prøve å la være å bekymre meg hver gang jeg ser noe farge på papiret :joyful:

Føler med deg! Jeg var på tidlig ultralyd tirsdag, og fant et bankende hjerte. Det hele gikk opp for meg, jeg klarte og slappe mer og av begynte å glede meg skikkelig til reisen videre. Da jeg var på do før leggetid i går, oppdaget jeg at papiret var lys rosa/oransje, og ble skikkelig lei meg… jeg er 7+1 i dag. Er litt rosa på pairet i dag og. Har falt til ro med at det mest sannsynlig er skjøre slimhinner, da det er veldig normalt rundt denne tiden.

Huff, det er utrolig kjedelig å oppleve sånt etter å ha vært på ultralyd syns jeg. Da mister man litt den tryggheten man fikk om at alt var bra.

Godt at du klarer å falle til ro med det. Jeg sliter litt med å ikke bekymre meg hvis jeg ser farge på papiret.

Har det gitt seg for deg nå?

Ja, lander liksom litt ette ultralyd.. Det går fint med meg nå. Det ble lysere og lysere ut over lørsdagen (papiret), og nå er det helt borte. Heller ingen smerter ☺️ hvordan går det med deg?

Back
Topp