Rosa utflod

Hennie88

Forelsket i forumet
I går og i dag har jeg hatt helt lysrosa/ferskenfarget utflod. Ville dere sjekket opp i det eller bare ventet og sett det an? Har ikke hatt sex, så kan ikke være det.

Hvor langt er du på vei?
For min del ville jeg fått det sjekket, men det kommer jo an på hvor stresset du blir av blodet. Hva jeg ville gjort kommer an på hvor langt du er på vei :-)

Jeg kom akkurat tilbake fra gynekologen etter å ha sjekket det samme. Jeg er 5+6. Jeg går på blodfortynnende og hun mente det kunne være pga treg mage som jeg dessverre har hatt de siste dagene, nylig samleie eller rett og slett at man har anstrengt seg med trening/tunge løft. Alt stod i alle fall bra til

Jeg er 5+5 i dag. Er jo ikke noe hyggelig selvsagt, men samtidig går jo naturen sin gang, og er vel ikke noe man får gjort med det uansett.

Nei, det er ingenting å gjøre med det. Så hvis du føler du klarer å slappe av og se det ann, så er vel det sånnsett det beste. Men du har også kommet såpass langt at det går ann å se med UL om alt er i orden.
Blødningene kan være helt uskyldige. Hadde selv blødninger forige helg, og det var betydelig mye mer enn "rosa på papiret" for å si det slik. Det var som mensen. Men det viste seg å være uskyldig, og gav seg av seg selv. Vil aldri finne ut med sikkerhet hva det var.

Jeg skal på ul neste uke, så klarer fint å vente til det tenker jeg ;) Det er uansett så lite at jeg kan ikke forstå at det skal være noe galt. Da forventer jeg at det tar seg opp betraktelig i så fall. Krysser fingrene for at alt er ok og at vi får se et bankende hjerte neste uke!:Heartred

Back
Topp