Rosa utflod

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
I går fikk jeg rosa utflod på papiret. Det var lite og man må konsentrere seg. Nå er det borte. Kan en festeblødning være i uke 5+5? Andre som har opplevd det samme?

Det kan ikke være festebløding 5+5. Hjertet begynner å slå denne uken. Festeblødningen kommer eventuelt i uke 3-4. Det derimot helt vanlig med litt rosa på papiret de første 12 ukene☺️

Det kan ikke være festebløding 5+5. Hjertet begynner å slå denne uken. Festeblødningen kommer eventuelt i uke 3-4. Det derimot helt vanlig med litt rosa på papiret de første 12 ukene☺️
Okei:)
Var på legevakta istad og legen sa det var festeblødning og at det var helt normalt. Skjønner ikke hvordan det skal gå ant når man har fått positiv test for ei og ei halv uke siden :facepalm: trodde egget var festa seg når man får positiv test

Gyn sa til meg at små blødninger tidlig kan være en festeblødning :)

Er vel ikke festeblødning såpass sent :) men hørt det er helt normalt med litt smårosa i starten. Ikke hatt det før selv men.

Ikke stress med det :) jeg har småblødninger og både rosa og brun utflod. gynekologen sier det er livmorhalsen som blør. Er helt normalt :)

Tusen takk for svar alle sammen :Heartred Det letter bekymringene mine, selv om det er så lite blir man sååå belymret:oops:

Back
Topp