Rosa utflod

Fru.G.H.

Flørter med forumet
Påskekyllingene 2020
Fikk nettopp litt rosa utflod på papiret. Mener jeg hadde det en gang helt i starten med eldste og. Krysser fingrene for at det er egget som har festet seg. Men klarer ikke unngå å beskymre meg . Andre som har hatt rosa utflod nå i starten?

Mener du som festeblødning, eller har du allerede fått positiv test? Hvor langt er du på vei?

Mener du som festeblødning, eller har du allerede fått positiv test? Hvor langt er du på vei?
Har fått positiv test.Er 3+6 nå. Lurte på festeblødning, men følte det var litt seint for det og..... var ingenting senere på kvelden og heller ikke i dag. Mulig en liten kjedeblødning?

Jeg har rosa utflod nå, eventuelt også vanlig utflod med blodtråd i.. husker jeg hadde det sist, men da var det bare 1-2 ganger. Nå er det hele tiden men bare bittelitt, så får jeg bare vente å se om det skjer noe mer den ene eller andre veien

Har fått positiv test.Er 3+6 nå. Lurte på festeblødning, men følte det var litt seint for det og..... var ingenting senere på kvelden og heller ikke i dag. Mulig en liten kjedeblødning?
Festeblødning er noe som evt kommer ca 6-8 DPO, i forbindelse med at egget fester seg i livmorveggen. Dvs før du får positiv test. Når du har fått positiv test er det et bevis på at egget har festet seg (og derfor kan produsere og dermed også sende ut HCG), og derfor for sent for festeblødning. Men det er mange helt uskyldige årsaker til litt rosa utflod, så håper det er helt ufarlig for deg.

Her startet det med rosa utflod, så litt brun utflod, så noen «blodtråder» i hvit utflod, før det plutselig ble masse friskt blod og moderate smerter som ved menstruasjon, så her går det nok mot en spontanabort. Fint at naturen ordner opp selv når noe ikke er som det skal :-)

Her startet det med rosa utflod, så litt brun utflod, så noen «blodtråder» i hvit utflod, før det plutselig ble masse friskt blod og moderate smerter som ved menstruasjon, så her går det nok mot en spontanabort. Fint at naturen ordner opp selv når noe ikke er som det skal :)

Huff da, så leit :( Som du sier, så er det jo noe som er feil når slikt skjer, men vondt å måtte gå gjennom det uansett.

Her startet det med rosa utflod, så litt brun utflod, så noen «blodtråder» i hvit utflod, før det plutselig ble masse friskt blod og moderate smerter som ved menstruasjon, så her går det nok mot en spontanabort. Fint at naturen ordner opp selv når noe ikke er som det skal :)
Så leit :( Men godt at du tek det med hovudet hevet :Heartpink Lukke til vidare!

Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Er du usikker og redd så bør du kontakte legen din. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen.

Back
Topp