Rosa utflod...

Sulten

Glad i forumet
Marslykke 2016
Jeg har nettopp oppdaget litt rosa utflod, og selvsagt skremmer jo dette meg!
Er første gang jeg er gravid så alt er helt nytt og jeg føler meg relativt uvitende..
Håper noen kan betrygge meg litt, for jeg vil jo så gjerne kunne henge her med dere frem til termin....
 
Det er jo vanskelig å si, men jeg spottet litt med 1.mann. Noen ganger i utflod. Det var som regel brunt, husker ikke om det kan ha vært rosa. Men tror jo det er normalt. Håper ihvertfall det ☺. Skjønner veldig godt at du blir stresset av det.
 
Håper det er normalt. Men blir jo fort bekymret.
Er veldig lite. Og helt lyse rosa..
Jeg var jo veldig redd for at det skulle bli verre. Men det har heldigvis ikke skjedd.. Kanskje faktisk blitt mindre.
Usikker på om jeg skulle ringt til legen eller bare avventet litt. Heller vel mot å vente litt å se.
 
Hei =) sniker fra Februar. Jeg har spottet i tre av mine svangerskap (dette er fjerde) Har mistet i MA en gang , da spottet jeg brunt jevnlig men veldig lite gjennom de 8 første ukene før vi fikk konstatert MA på tidlig ul.
Men, spottet også litt i dette svangerksapet å vi har sett et friskt bankende hjerte ;-) legen sa det var heelt ufarlig og veldig vanlig. Jeg spottet også når jeg gikk m minstegutten å han er 9 mndr og frisk og fin. Så du skal ikke bekymre deg. Virker nesten som det er mer vanlig å spotte litt enn å ikke gjøre det.
 
Jeg har hørt det er veldig vanlig, men er du bekymret bør du ringe legen. Bedre med en sjekk for mye lærte jeg da jeg gikk gravid med første.
 
Takk som spør! :happy:
Det går fint. Jeg er ikke like bekymret lengre, kun "normalt" bekymret. Og har ikke hatt mer farget utflodutflod (heldigvis, for det var skummelt). Men blir nå en legetime i neste uke tenker jeg, sånn likevel bare for å sjekke om ting er som de skal være.
 
Eg hadde brunt utflod i 2 daga no og kan ik seie at dette her ik stressa meg:/ Eg skal ringe legen på mandag og ta ei blodprøve for å roa meg ne:) Har lest og hørt at de er heilt vanlig men for meg endte ik so bra siste gong dessverre :/ Håpa de e ein uskyldig blødning/rosa utflod hos deg :)
 
Håper det går bra med deg og det kun er noe uskyldig hos deg også! Skjønner godt du stresset, spesielt om det ikke har gått så bra tidligere. Men forhåpentligvis så er det bare noe helt normal utflod. Jeg krysser fingrene for deg og håper alt går fint hos legen! Masse gode tanker din vei. xsmile3
 
Håper det går bra med deg og det kun er noe uskyldig hos deg også! Skjønner godt du stresset, spesielt om det ikke har gått så bra tidligere. Men forhåpentligvis så er det bare noe helt normal utflod. Jeg krysser fingrene for deg og håper alt går fint hos legen! Masse gode tanker din vei. xsmile3
Tusen takk fine deg ♡ I dag våkna uten noken brun utflod og håpa at de fortsetter slik :) Ha ein fin dag:)
 
jeg blødde når jeg gikk gravid med begge barna mine.. :)
 
Takk som spør! :happy:
Det går fint. Jeg er ikke like bekymret lengre, kun "normalt" bekymret. Og har ikke hatt mer farget utflodutflod (heldigvis, for det var skummelt). Men blir nå en legetime i neste uke tenker jeg, sånn likevel bare for å sjekke om ting er som de skal være.

Så godt å høre :)
 
Dette er 10. dag med litt brunaktig blod hjå meg, stort sett når eg går på do. 6 veker på veg i morgon. Har lurt på dette, men slår meg litt til ro då det virkar som det er innafor "normalen" :)
 
Back
Topp