rosa utflod

Sykepleiermamma

Ny på forumet
Hadde en 2,4 mils skitur i går og en styrkeøkt i dag, pluss sex nå i kveld, og nå når jeg tørket meg kom det lyse lyse rosa utflod på papiret? Æææææææ!!

Hadde ikke bekymra meg over litt rosa utflod etter alt det du har gjort :) Ikke hvis det kom litt mer heller. Hos meg hadde det nok kommet friskt blod om jeg hadde vært like aktiv.

Jeg hadde nok nevnt det til legen på første kontroll, hvis du ikke hatt den enda. Det kan være ufarlig, eller det kan være tegn på at noe er galt. Det er lite å gjøre uansett, men nevn det for legen så kan du sikkert få henvisning til t.ul.

Ja, vurderte å ringe legen i morgen, de har jo ul apparat på legekontoret her jeg bor :)

• Liker
Reactions: Mae
Ville kontaktet lege, og samtidig avstått fra hard fysisk aktivitet og sex frem til jeg var undersøkt. Krysser fingrene for at det er helt uskyldig og at det kommer av aktivitetene du har gjort! :)

Men var 6 uker på lørdag, ca, kan være for tidlig å se noe på UL, og kanskje jeg ender opp enda mer stresset? Får ringe i dag og høre. Har bestemt med for å kutte ned på styrketreningen

Glemte å si at jeg ville tatt det med ro et par dager og sett om det kommer mer eller om det gir seg. Jeg har veldig lettblødende slimhinner og kan ikke (vil ikke) ha sex fordi jeg vet jeg ender med å blø. Små anstrengelser kan også være nok til å trigge en blødning. Som regel er det uskyldig, men som de andre sier, snakk med lege hvis du er urolig :) Jeg var forøvrig på ul i det jeg trodde var uke 6 og da så vi ikke liv, men det viste seg at jeg ikke var kommet så langt, for uken etter så vi et hjerte som nettopp hadde begynt å slå. Det er risikoen med å ta ul så tidlig. Likevel verdt det så lenge man greier å slå seg til ro med at det kan være for tidlig å se noe. :)

Glemte å si at jeg ville tatt det med ro et par dager og sett om det kommer mer eller om det gir seg. Jeg har veldig lettblødende slimhinner og kan ikke (vil ikke) ha sex fordi jeg vet jeg ender med å blø. Små anstrengelser kan også være nok til å trigge en blødning. Som regel er det uskyldig, men som de andre sier, snakk med lege hvis du er urolig :) Jeg var forøvrig på ul i det jeg trodde var uke 6 og da så vi ikke liv, men det viste seg at jeg ikke var kommet så langt, for uken etter så vi et hjerte som nettopp hadde begynt å slå. Det er risikoen med å ta ul så tidlig. Likevel verdt det så lenge man greier å slå seg til ro med at det kan være for tidlig å se noe. :)
Ja, jeg tror jeg skal roe meg ned noen en dager, i dag er det ingenting, altså, bare vanlig utflod uten antydning til rosa. Jeg vil heller vente litt med tidlig ul, jeg får det når jeg skal på første kontroll hos lege i uke 9-10 :) merker jeg er roligere i dag, for er ikke noe smerter, bare intens kvalme og ømme pupper, og det er jeg (merkelig nok) glad for ;) tusen takk for svar :))

Back
Topp