Rosa utflod :-/

Merethe

Flørter med forumet
Jeg var nettopp på do og der så jeg rosa utflod på papiret :-/ har ikke magesmerter eller noe og er fortsatt kvalm og har ømme bryster.. men er så redd for at noe er galt nå! :-O er 5+3 i dag og har ikke blødd noe siden 19 oktober..

Huff, så innmari mange som har blødninger her inne nå...Blir helt nervøs selv jeg :-/ Et godt tegn at du fortsatt har symptomer da, og så lenge ikke det øker i mengde blod og at det blir ordentlig rødt er det vel en sjanse for at det kanskje bare er hent uskyldig siden du heller ikke har magesmerter. Håper på det beste for deg!

Gullskatt juli12:)

Ja har vært nervøs for sa de siste dagene jeg også pga mange som har mistet her.. men har ikke tenkt mye på det siden jeg var på ul på onsdag og alt så veldig bra ut.. men er kjempe nervøs nå, sliter med å ikke løpe på do annethvert minutt for å se.. denne spira er svært etterlengtet både fra meg og faren :-) så får krysse alt som krysses kan at dette går bra! Tror ikke jeg takler å miste spira nå altså :-/

Ååh, kjære deg, håper dette er en uskyldig blødning, og i - og med at det kun er utflod og rosa, så satser vi på det! :) Håper det går over og at spira klorer seg fast <3

Ååh, kjære deg, håper dette er en uskyldig blødning, og i - og med at det kun er utflod og rosa, så satser vi på det! :) Håper det går over og at spira klorer seg fast <3

Ja det håper jeg også :-) får se hvordan det går utover kvelden.. :-)

Ja, nå er det for mange som har blødninger her inne! Skjønner godt at du vil på do hele tiden når det er slik, men bare prøv å slapp av så godt du kan og ta det med ro - det er det eneste rådet jeg har til deg.

Ringte legevakta isted og fikk beskje om å komme inn på en sjekk sånn at jeg slapp å bekymre meg ♡ er på tur inn nå og håper virkelig at de finner liv altså :-O

Ja de ordner henvisning til sykehuset åsså blir vi sendt rett over veien ;-) det er legevakta på sykehuset i tønsberg :-)

Tusen takk! :-)

Funnet ut noe?

Var på legevakta og han kjente på magen, spurte om jeg hadde vært i fysisk aktivitet i dag hadde hatt sex og hvordan blodet var. Så konkluderte han med at det mest sannsynligvis var en uskyldig blødning, men hvis jeg fikk vondt i magen, fikk koagulerings klumper i blodet eller det kom mye blod så måtte jeg komme tilbake så kunne jeg få en henvisning til ul.. jeg er kjempe bekymra enda, men prøver å ligge på sofaen å ta det helt med ro så sambo får springe rundt å hente ting for meg :-P

Var på legevakta og han kjente på magen, spurte om jeg hadde vært i fysisk aktivitet i dag hadde hatt sex og hvordan blodet var. Så konkluderte han med at det mest sannsynligvis var en uskyldig blødning, men hvis jeg fikk vondt i magen, fikk koagulerings klumper i blodet eller det kom mye blod så måtte jeg komme tilbake så kunne jeg få en henvisning til ul.. jeg er kjempe bekymra enda, men prøver å ligge på sofaen å ta det helt med ro så sambo får springe rundt å hente ting for meg :-P

Skjønner du er bekymret ja! Blør du enda? Du får ha bedrest slik som jeg har! Men har ingen som kan hente ting for meg, for sambo er på jobb :( skal ut å spise med noen venner i morgen, men det regner jeg med før bra? Anstrenger meg jo ikke?

Jeg må i stallen å ordne med hestn min imårra.. men ska slapp av så my æ får te, å slappe av 90% av tiden må være bedre enn ikke no! :-) Ligg på sofan med datan, cola og potetgull :-) blør enda ja :-/ her er fra jeg var på do isted :-(

Vedlegg

• 1416611993951.jpg
    1416611993951.jpg
    35,7 KB · Visninger: 43
Skjønner du er bekymret ja! Blør du enda? Du får ha bedrest slik som jeg har! Men har ingen som kan hente ting for meg, for sambo er på jobb :( skal ut å spise med noen venner i morgen, men det regner jeg med før bra? Anstrenger meg jo ikke?
Jeg har nå liggi på sofan og tatt livet helt med ro i ca fire timer og blør litt mindre nå.. er fortsatt livredd men håper at alt går bra.. :) får se time for time og dag for dag! :)

Last edited:
Krysser fingrene for dere begge! At dere ikke har smerter er jo veldig positivt! :)

Back
Topp