Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, kjære deg, håper dette er en uskyldig blødning, og i - og med at det kun er utflod og rosa, så satser vi på det! Håper det går over og at spira klorer seg fast <3
Det samme skjedde med meg idag men vi får håpe på det beste
Ringte legevakta isted og fikk beskje om å komme inn på en sjekk sånn at jeg slapp å bekymre meg ♡ er på tur inn nå og håper virkelig at de finner liv altså :-O
Ja de ordner henvisning til sykehuset åsså blir vi sendt rett over veien ;-) det er legevakta på sykehuset i tønsberg
Tusen takk!
Funnet ut noe?
Var på legevakta og han kjente på magen, spurte om jeg hadde vært i fysisk aktivitet i dag hadde hatt sex og hvordan blodet var. Så konkluderte han med at det mest sannsynligvis var en uskyldig blødning, men hvis jeg fikk vondt i magen, fikk koagulerings klumper i blodet eller det kom mye blod så måtte jeg komme tilbake så kunne jeg få en henvisning til ul.. jeg er kjempe bekymra enda, men prøver å ligge på sofaen å ta det helt med ro så sambo får springe rundt å hente ting for meg
Jeg har nå liggi på sofan og tatt livet helt med ro i ca fire timer og blør litt mindre nå.. er fortsatt livredd men håper at alt går bra.. får se time for time og dag for dag!Skjønner du er bekymret ja! Blør du enda? Du får ha bedrest slik som jeg har! Men har ingen som kan hente ting for meg, for sambo er på jobb skal ut å spise med noen venner i morgen, men det regner jeg med før bra? Anstrenger meg jo ikke?