Rosa utflod?

Sofius

Forelsket i forumet
Jeg fant nettopp ut at jeg fikk litt rosa utflod på papiret. Etter at jeg har hatt mensmurringer i hele dag. Det har jeg forsåvidt hatt til og fra helt siden jeg fant ut at jeg var gravid.

Hva tror dere?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Trenger ikke være farlig, hvor langt er du på vei?

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

5+4 :)

Når jeg var gravid med storebror så begynte jeg å blø på akkurat samme dag som du er på nå. Og i uke 7 sluttet det :) håper det blir sånn for deg også

Håper det. Er på jentetur til i mårra og mannen kommer ikke hjem før søndag. Merker jeg er nervøs...:(

Er jo aldri gøy å se farge på papiret, skjønner det. Og mensmurringer kommer vel til å være mer eller mindre frem til du har født, så det er jo vanlig. Det høres jo uskyldig ut :)

Hatt blanding av brunt og lyserosa nesten hele uka.. Hcg verdiene har i tillegg doblet seg denne uken :). Har en app; ipr (ipregnant). Står i kommentarene der at spotting i denne uken er veldig vanlig :). Så høyst sannsylig ufarlig:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner jeg er så bekymra.. kjennes liksom ut som når mensen skal komme og en begynner og spotte.. akkurat sånn er det. Lyst å ringe mannen men vil ikke skremme han heller..

Huff. Ingen god følelse å se rosa på papiret. Men som de andre skriver så trenger det ikke å være noe farlig. Hvordan er det nå da? Mer eller mindre? Smerter?
Min erfaring med dette er ikke god, for det endte i sa. Men da visste jeg hva som var på gang med engang, selv om det startet smått. Tror man i underbevisstheten bare vet det. Krysser fingrene foe deg!

Det har ikke tatt seg opp. Men har en dårlig følelse:-( bare lyst å gråte.. men er på jentetur og orker ikke snakke om det her.. vil bare ha mannen min og han kommer ikke hjem før søndag:(

Så kjedlig situasjon å være i når slikt skjer :/
Vi mennesker er vel slik at vi tenker det værste med engang. Er vel kanskje for å skåne oss selv litt !♡ Det er positivt at det ikke har tatt seg opp. Får håpe det holder seg sånn. Som du skriver så er jo spotting vanlig i den uken du er i :)
Men vet at det å ikke vite hva som skjer er så forferdelig :/
Krysser fingrene for deg og sender deg en klem. ♡

Var ikke du nettopp på ul? Er vanlig å blø litt etterpå på grunn av at slimhinnene lett blør under graviditet, og ul så tidlig er innvendig. Krysser fingrene.

Håper det. Har ikke tatt seg opp i natt. Nå ser jeg det ikke på papiret med mindre jeg putter det litt inn for å sjekke haha:-p

Jeg har SMÅblødd i7 dager nå. Fra 5+4 til 6+3. Er forsatt gravid. Tatt g tester og HCGen øker. Har også kvalme og andre symptomer.
Ei venninne av meg var på UL i går. Hun har hatt samme blødninger 1 uke. Legen sa det var helt vanlig så lenge det ikke kom MYE blod og magesmerter

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Blør fortsatt, men det er bare bittelitt.

Kommer ikke engang på papiret når jeg tørker meg. Men har menssmerter.

Jeg tok en digital test i går som viste 2-3 og en nå.. den viste 3+.. så det må i allefall øke hcg da?

Vedlegg

• 5+5.jpg
    5+5.jpg
    14,1 KB · Visninger: 21
Ringte legevakta istad og fikk beskjed om å komme opp. Hu tok en urinprøve og den var sterk positiv. Men hun kunne ikke si noe. Kunne være abort og kunne være ufarlig. Men så lenge hcg stiger var det positivt. Hun mente jeg skulle ta ny blodprøve hos legen på mandag.

Jeg tror jeg må bestille meg enda en ul også.. orker ikke vente helt til 16 med svar:(

Det er jo kjempe positivt at hcg stiger :) jeg håper og tror at du har en helt ufarlig blødning, men skjønner frykten din.. ring til legen din til mandag, så får du en henvisning til ul igjen. Men ville ventet såpass at du er sikker på at hjerte slår.

Ja:) Skal være 6+0 på mandag:)

Positivt at HCG stiger!! Håper du får svarene du trenger for å fall til ro og nyte svangerskapet :)

Håper jeg også. Nå gleder jeg meg bare til mannen kommer hjem i morgen. Så jeg slipper være aleine hjemme med dissa tankene:)

Back
Topp