Rosa utflod

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Har i svangerskapet hatt mye utflod, men det har vært klart og hvitt. I kveld på do var det en del lyse rosa utflod i truseinnlegget og på papiret. Hadde sex igår, men aldri opplevd blødninger eller noe etter samleie. Barna på jobb dunker litt på magen og sånt, selv om de ikke får lov. Vanskelig å stoppe de for jeg ser ikke om de skal kose eller dunke :P Har hatt kynnere med mensmurringer og menssmerter, men ikke idag.

Bør jeg bli bekymret?

-Fra appen-

Jeg har ikke vært borti dette, og syns det er så mye som er normalt som jeg ikke har hørt om. Mest sansynlig så er det ingen fare, men er vel greit å kanskje ta en telefon til føden? Er i allefall bedre å ta en sjekk for mye:-)

Tror jeg ser an til i morgen, vil ikke virke for hysterisk :P Det er jo ingenting som tilsier at noe skal være galt egentlig, jeg er skrekkelig sliten om dagen bare. Kan være kroppen sier ifra? Ikke vet jeg, men tror jeg ringer i morgen uansett. Nå er det natta og babyen beveger seg :)

-Fra appen-

Tror jeg ser an til i morgen, vil ikke virke for hysterisk :P Det er jo ingenting som tilsier at noe skal være galt egentlig, jeg er skrekkelig sliten om dagen bare. Kan være kroppen sier ifra? Ikke vet jeg, men tror jeg ringer i morgen uansett. Nå er det natta og babyen beveger seg :)

-Fra appen-
Ser den :-) Man blir fort engstelig, og så lenge babyen beveger seg så skal jo alt være ok :-) kroppen er jaggu meg flink til å si i fra. Merket det når jeg kom hjem fra ullared, hadde så mye kynnere at jeg var redd for at det skulle sette i gang noe. Måtte virkelig konsentrere meg for å få roet det ned, og dagen etter var alt bra igjen :-)
Ring i morgen, og prøv å få litt søvn i mellomtiden <3

Jeg vet ikke jeg heller. Men det er godt det er mye bevegelse. Det er nok det viktigste tegnet på at ting er bra. Jeg ville sett ann til i morgen. Om det har gitt seg tror jeg ikke jeg ville ringt føden. :-)

Appen <3

Takk for svar jenter :) Leser at det kan være sopp, men jeg klør ikke. Så jeg vet ikke, får prøve å sove litt :)

-Fra appen-

Har mest tru på ei lito rift ette samleie, sjøl om du ikkje har fått da før ;)

Har mest tru på ei lito rift ette samleie, sjøl om du ikkje har fått da før ;)
Rart det kommer så sent etter samleie. Mannen minte meg på at det var mandag, ikke tirsdag vi hadde oss :P Han har mer oversikt enn meg på akkurat det der!

-Fra appen-

Jeg fikk en liten blødning en eller to dager etter samleie i uke 18. Fikk beskjed om at det var helt normalt, og at så lenge det ikke var kraftige blødninger eller sterke smerter samtidig med blødningen var det ikke farlig. Hadde uansett ringt lege hvis det ikke ga seg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk en liten blødning en eller to dager etter samleie i uke 18. Fikk beskjed om at det var helt normalt, og at så lenge det ikke var kraftige blødninger eller sterke smerter samtidig med blødningen var det ikke farlig. Hadde uansett ringt lege hvis det ikke ga seg!

Takk :) har roet meg med at det er normalt :) var ingenting på papiret i morges og har ingen smerter! Baby er særdeles aktiv, som vanlig!

-Fra appen-

Flink pike ;-) Gi oss en oppdatering da <3
Det skal jeg :) Er hjemme for å hente papirer. Det positive er jo at en tur på føden gjør underverker mot forstoppelse! :P

Hadde mer rosa utflod på do på jobb så sikkert greit å sjekke.

-Fra appen-

Alt så fint ut med baby, livmorhalsen var lukket og ingen fare for tidig fødsel! Hjertelyden var perfekt og baby veldig aktiv :) Hodet lå ned i bekkenet, så det på innvendig ultralyd når de sjekket livmorhalsen :) Skulle bare gå tilbake til normalen!

-Fra appen-

Alt så fint ut med baby, livmorhalsen var lukket og ingen fare for tidig fødsel! Hjertelyden var perfekt og baby veldig aktiv :) Hodet lå ned i bekkenet, så det på innvendig ultralyd når de sjekket livmorhalsen :) Skulle bare gå tilbake til normalen!

-Fra appen-
Så bra alt ser bra ut :)

-Fra appen-
Så bra :)

Bra å lese at alt er bra.
Sånn til en annen gang så skal alle blødninger meldes til føden, så er det opp til de å bestemme om du skal komme inn eller ikke ;)

Tror jeg ser an til i morgen, vil ikke virke for hysterisk :p Det er jo ingenting som tilsier at noe skal være galt egentlig, jeg er skrekkelig sliten om dagen bare. Kan være kroppen sier ifra? Ikke vet jeg, men tror jeg ringer i morgen uansett. Nå er det natta og babyen beveger seg :)

-Fra appen-
Dersom utfloden endrer seg bør du ringe føden, men nevn gjerne at dere har hatt sex da :) er sikkert helt fint uansett, men greit å være på den sikre siden.

Dersom utfloden endrer seg bør du ringe føden, men nevn gjerne at dere har hatt sex da :) er sikkert helt fint uansett, men greit å være på den sikre siden.
Jeg endte inn på kontroll :)

-Fra appen-

Back
Topp