Rosa utflod etter samleie

Frk. Drops

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Opplevde i går rosa utflod etter samleie. Lurer på om det er flere som har opplevd dette og det har gått bra? Livredd for gå gjennom SA en gang til. Hadde litt rosa utflod idag tidlig også. Vet ikke om jeg tør å ha sex igjen før etter uke 12 en gang.
Har og symptomer som kommer og går, noen dager nesten ingen symptomer og dager eg har mer symptomer, 6 uker imorgen.
 
Jeg er livredd for det samme, så jeg å mannen har blitt enig sammen at vi venter til etter uke 12 med sex. Mye annet vi kan gjøre imens:hilarious::Heartbigred
 
Det er absolutt ikke farlig med samleie under svangerskapet, men mindre du har andre risikofaktorer.

Hormoner gjør at slimhinnene i vagina blør litt lettere etter friksjonen ved samleie, derfor den rosa utfloden.
 
Last edited:
Jeg er livredd for det samme, så jeg å mannen har blitt enig sammen at vi venter til etter uke 12 med sex. Mye annet vi kan gjøre imens:hilarious::Heartbigred

Blir vel til at vi gjør annet vi også :hilarious: og mannen min har reisejobb så da blir d heldigvis ingen sex når han er borte.
 
Back
Topp