Rosa til gutt?

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Trenger litt meninger om hva som kan være i rosa til gutt :) fks. Sengekant? Tepper? Stelleunderlag? Sengtøy? Har jente fra før og har mye rosa etter henne. Forstår at en del klær er utelukket. Men hva med annet babyutstyr i rosa?

vet av mange gutter som bruker søstrenes rosa klær. synes ikke det er så farlig jeg, hvertfall ikke før de bryr seg om det selv... De tar jo ikke skade av det, men er mer med hva du er komfortabel med da :P

vet av mange gutter som bruker søstrenes rosa klær. synes ikke det er så farlig jeg, hvertfall ikke før de bryr seg om det selv... De tar jo ikke skade av det, men er mer med hva du er komfortabel med da :P
Jeg er åpen for rosa, men ikke kjoler :p har bare fått reaksjoner fra andre om at jeg kan ikke bruke rosa på gutt. Ikke tepper engang.. :confused:

ja, kjoler blir kanskje litt uaktuelt :p men jeg synes du skal bruke det rosa du har hvis du selv synes det er greit :) ikke bry deg om hva andre mener... det er bra for miljøet og økonomien, og lillegutt tar jo ikke noe skade av det :)

Som Mamamoo13 skriver de tar ikke noe skade av det, så er opp til deg om du er komfortabel med det eller ikke:happy: men hadde nok valgt blått til gutt, men kjekt å spare litt penger her og der så kjekt å kunne bruke utstyret til flere babyer o_O

Gutten min får rosa babynest iallefall :) Storesøster sitt er alt for fint til at jeg ikke kan bruke det. Tanten lagde det til henne. Har masse annet fint også, som det nesten er vondt å ikke bruke.

For vår del blir det i alle fall rosa sengetøy, for det har vi fra før. Og alle tepper kommer til å bli brukt på nytt, men de er mer lilla enn rosa.

Vi har ikke kjempemye rosa klær egentlig, men alt som ikke er kjoler eller har puffermer eller store blondekanter kommer jeg til å bruke på en eventuell gutt ( vi vet ikke hva vi venter :))

Bruk det du er komfortabel med selv, du. Gjenbruk er topp!

Flere ting kan man jo farge også, enten til mørkeblå eller brun.
Blir nok en del rosa til gutten vår, bortsett fra bodyer, tenker jeg.

Back
Topp