Rosa på papiret

Liljekonvall17

Forelsket i forumet
Oktoberlykke 2019
Åhh, da var det min tur med rosa utflod:angry3
Hadde litt rosa for 2 dager siden, ingenting i går men når jeg kom hjem fra jobb i dag var det en del rosa utflod igjen. Har ikke hatt sex denne uken så det er ikke grunnen.
Har vert mye tunge løft på jobb i dag. Kan det utløse blødning?

Håper ikkje jeg mister denne gangen også. Ene gangen jeg mistet tidliger startet det med rosa utflod.

Løft kan absolutt utløse blødninger :) Trykk kan føre til at blodkar i livmortappen og rundtomkring der sprekker. Så krysser det vi har for at det er noe slikt!:) Skjønner godt bekymringen når man ser rødt på papiret, men rosa utflod skal ikke være ensbetydende med at noe er galt :)

Kanskje ta en tur til lege for å høre om du bør unngå å jobbe, i alle fall løfte en periode?

Løft kan absolutt utløse blødninger :) Trykk kan føre til at blodkar i livmortappen og rundtomkring der sprekker. Så krysser det vi har for at det er noe slikt!:) Skjønner godt bekymringen når man ser rødt på papiret, men rosa utflod skal ikke være ensbetydende med at noe er galt :)

Har foreløbig ikke noe andre tegn på at noe er galt, men når frykten for å miste er der så tenker man jo ofte det verste. Det er vekdig mye som skjer på jobb nå. Så kanskje jeg skal høre med legen om hva han tenker ja.
Forje svangerskap var jeg så dårlig at jeg var sykemeldt stort sett hele svangerskapet fra uke 6. Så da hadde jeg jo ikke denne «belastningen»

Tøffe løft kan gi små blødninger, så sannsynligheten for at det er årsaken - er stor. Skjønner godt at du blir bekymret uansett, for blødninger er aldri gøy :( krysser fingre for at det er uskyldig ❤️

Håper det er uskyldig!

Tøffe løft kan gi små blødninger, så sannsynligheten for at det er årsaken - er stor. Skjønner godt at du blir bekymret uansett, for blødninger er aldri gøy :( krysser fingre for at det er uskyldig ❤️

Ja, er ikke komt noe mer i kveld, så da tror og håper jeg at det bare er uskyldig. :Heartred

Skal ikke på TUL før om 3 lange uker heller :yuck:

Ja, er ikke komt noe mer i kveld, så da tror og håper jeg at det bare er uskyldig. :Heartred

Skal ikke på TUL før om 3 lange uker heller :yuck:
3 uker i svangerskap er som 3 menneskeår :P

Jeg bare nevner at det finnes sykt mange grunner til at man kan blø i svangerskapet, som ikke ender i SA.
Håper virkelig alt er bra, men det kan jo være greit å ta det litt med ro?

Jeg bare nevner at det finnes sykt mange grunner til at man kan blø i svangerskapet, som ikke ender i SA.
Håper virkelig alt er bra, men det kan jo være greit å ta det litt med ro?

Ja, det er jo helt vanlig. Men man blir jo litt nervøs selvom. Ja jeg skal prøve å roe litt ned i helgen. :happy:

Ja, det er jo helt vanlig. Men man blir jo litt nervøs selvom. Ja jeg skal prøve å roe litt ned i helgen. :happy:
Ja, så klart blir man litt ekstra nervøs. Spesielt når det skjer med enn selv. Men vi satser virkelig på at alt er bra altså! Skal bli deilig når dere kommer over den 12 ukers grensa alle sammen, så slipper den beskymringen litt iallefall!

Ja, så klart blir man litt ekstra nervøs. Spesielt når det skjer med enn selv. Men vi satser virkelig på at alt er bra altså! Skal bli deilig når dere kommer over den 12 ukers grensa alle sammen, så slipper den beskymringen litt iallefall!

Ja det skal bli godt å komme over 12 ukers grensen for alle sammen. Satser på at det går bra denne gangenxsmile9 det er helt forferdelig å gå sånn som dette å tenke hele tiden.

Back
Topp