Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg tørket meg i dag så var det rosa på papiret, sånn det gjerne er før mensen kommer. 3 tørk så var det borte, men jeg ble rimelig nervøs. Skal jeg vente å se til neste gang jeg er på do eller skal jeg ringe føden med en gang?
På føden her (SUS) så tar de deg ikke inn fordi du får rosa på papiret. Slimhinnene er veldig skjøre som gravid, så det kan være små blødninger fra alt mulig, trening, tørket for hardt med papiret etc. Dersom du derimot får en ordentlig blødning og/eller andre symptomer som sammentrekninger, da tar du kontakt med fødeavdelingenmen for all del - å ta en telefon uansett skader ingen
![]()
Har vært plager av mange, vonde kynnere lenge. Har veldig bekkenløsning, opplevd litt nedpress og mensmurringer i det siste. Var på føden på søndag for jeg natt til søndag hadde mageknip med pustepauser. Så i dag opplevd litt blod da. Det var bare ikke nok til at dette er noe føler jeg. På søndag var livmorhalsen så lang som den skulle være og.På føden her (SUS) så tar de deg ikke inn fordi du får rosa på papiret. Slimhinnene er veldig skjøre som gravid, så det kan være små blødninger fra alt mulig, trening, tørket for hardt med papiret etc. Dersom du derimot får en ordentlig blødning og/eller andre symptomer som sammentrekninger, da tar du kontakt med fødeavdelingenmen for all del - å ta en telefon uansett skader ingen
![]()
Ja det kan faktisk komme blødninger av noe så lite ja. Du har mye mer blod som strømmer i underlivet nå, og huden er veldig veldig skjør. Så det skal i teorien være en ganske god blødning, som en mens, før det er et ordentlig tegn til bekymring. Men samtidig tar man kontakt med føden om man er bekymret - men blodspor i utfloden/rosa utflod er ikke i seg selv et faretegn.Jeg har vært mer aktiv enn jeg burde i dag, jeg vet jo det. Så det kan komme av det da?
Jeg blør ofte litt etter sex. Dette var kun pga skjøre slimhinner, måtte aldri inn på sjekk. Måtte bare følge med. Og det ble jo aldri noe mer![]()