rosa flekk

maja88

Gift med forumet
Då e dæ kommet en ny rosa flekk på papiret når eg tørka meg no nettopp. Dettan like eg overhode ikje.. håpe det ikje e nåkka skummelt. Ser det ann t i mårra :)

Fikk en del rosa flekker på papir/trusa sist svangerskap. Sprengte blodkar sa legen min at det var.. Så håper og tror at dette går heelt fint:)

En kan nok ta det helt med ro hvis det bare er litt rosa på papiret. Skjønner en blir "hysterisk" ( missforstå meg rett) når en har opplevd SA før, men blodkar og slimhinner er jo SÅ skjøre i svangerskapet, at en må prøve å bare roe seg ned så lenge det ikke er mye friskt blod som kommer.

En kan nok ta det helt med ro hvis det bare er litt rosa på papiret. Skjønner en blir "hysterisk" ( missforstå meg rett) når en har opplevd SA før, men blodkar og slimhinner er jo SÅ skjøre i svangerskapet, at en må prøve å bare roe seg ned så lenge det ikke er mye friskt blod som kommer.

Ja, blir litt små bekymret når dæ kommer litt. Men e no ikje kommen nåkka i dag :) så eg får bære slappe av :)

maja88 skrev:
Ja, blir litt små bekymret når dæ kommer litt. Men e no ikje kommen nåkka i dag :) så eg får bære slappe av :)

Prøve å slappe av ja. Og nyt bursdagen din :-) grattis, forresten :-)

det skal eg :) tusen takk :D

Back
Topp