rosa flekk(blod)i bleia??

Veit desverre ikkje men vil ønske lykke til[:)]- ps kan det være urinveis infeksjon

Jepp, og vi var kjempestresset over det. Det varte i flere dager.

Testet for urinveisinfeksjon, men det var ingenting. Tilslutt ga det seg gudskjelov, men det var nok bare urinkrystaller her som er veldig vanlig da de er nyføde., men de kan også få det de er eldre (legen ringte sykehuset for å høre).

HS sa også at om jeg hadde jente så var det veldig vanlig at de fikk "mensen" når mor hadde det, om babyen ble ammet.

jenta mi hadde det da hun var ca 6mnd, var hos legen men alt var ok; SLIKT SKJEDDE AV OG TIL. MEN DU KAN JO LEVERE EN URINPRVØVE SLIK AT DU ER PÅ DEN SIKRE SIDEN.

ORIGINAL: *Jippii*

Jepp, og vi var kjempestresset over det. Det varte i flere dager.

Testet for urinveisinfeksjon, men det var ingenting. Tilslutt ga det seg gudskjelov, men det var nok bare urinkrystaller her som er veldig vanlig da de er nyføde., men de kan også få det de er eldre (legen ringte sykehuset for å høre).

HS sa også at om jeg hadde jente så var det veldig vanlig at de fikk "mensen" når mor hadde det, om babyen ble ammet.

hvor gammel var babyen din?
jeg har selv en gutt på 4 mnd.tok urintest,men fant ingen ting.

hvis det er gutt du har er det vanlig at det kan komme urinkrystalliseringer som det var en annen har som svarte.

ok, men da er d sikkert ingen ting å bekymre seg for.
men må bare få det bekreftet. skal tilbake til fastlegen i morgen.

ORIGINAL: mb

hvis det er gutt du har er det vanlig at det kan komme urinkrystalliseringer som det var en annen har som svarte.

ja, har skjedd to ganger med Noah at det har vært blodspor i bleien.
Begge gangene har han faktisk vært syk, men hadde ingen sympt på
urinveisinfeksj.....

ja, har skjedd to ganger med Noah at det har vært blodspor i bleien.
Begge gangene har han faktisk vært syk, men hadde ingen sympt på
urinveisinfeksj.....

min har vært syk han også.
forskjølet, feber, vond hoste og snørrete.
hvor gammel var noah og var han også forskjølet??

Back
Topp