Rosa dopapir

1+1

....
.. for å gjøre det hele litt mer delikat ;-) Hvor mange har opplevd lys rosa/brun væske på papiret rundt mens, og likevel vært gravid? Mensa dukker aldri opp her, men har fått rosa dopapir.

Jeg har opplevd det samme, og har lest at det er helt normalt. Så lenge det ikke er klart, rødt blod, bare litt rosafarge tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for :-)

det kalles festeblødninger.. er normalt :D

Jeg har lest at festeblødning skjer dager etter eggløsning, og ikke rundt TR? Jeg er to dager på overtid, men fikk rosa på papiret i dag og tenker at det er begynnelsen av TR.

Jeg har lest at festeblødning skjer dager etter eggløsning, og ikke rundt TR? Jeg er to dager på overtid, men fikk rosa på papiret i dag og tenker at det er begynnelsen av TR.
har hørt om mange som har det rundt TR også... :)

Jeg hadde litt sånn brun væske dagen etter ikm, ikke noe rosa. Jeg hadde ingen synlig festeblødning så jeg antok i mitt stille sinn at dette var noe som hadde vært igjen der inne en stund:) dagen etter tok jeg ny CB test for å være sikker. Den lyste 2-3 uker.

Har du fått sjekket noe mer? Legen for hCG og slikt?

Ikke sjekka noe mere.. Syns det er rart at jeg har hatt så mange symptomer og negativ test.. Testa mitt på dagen.. Kan det slå negativt ut?

Tror du heller burde teste på morgenen å kansje med legen for da får du svar som du kan stole på :-)

Men føler det er helt riktig nå.. Vi er der vi vil være i livet angående hus og jobb osv.. Så typisk at det ikke klaffer da..

Back
Topp