Rosa akt bilde :)

Tusen takk alle sammen. Kanksje jeg får muligheten til å drive mer med dette litt senere :) Håpe håpe :)

ORIGINAL: Lizz29

Tusen takk for alle de overveldene kommentarene.

Har jo selvsagt lyst til å drive med foto iallefall på halvtid. MEN det er ikke bare bare i en liten by som Halden.
KNALL fint bilde,å jeg hadde GLATT tatt bilder hos deg [;)]

ORIGINAL: *Skjønningene*

DU BURDE BLI FOTOGRAF PÅ HELTID!!!!! [:o]

sign....råflotte bilder[:)]

Nydelig bilde!!

Utrolig bra bilde 

Tusen takk!!!

Til dere som sier jeg burde drive med dette på heltid, så driver jeg jo litt med det på deltid da. Tar på litt oppdrag i ny og ne. Det morsomste er å ta bilder av de helt minste. De er såååååå søte. Desverre er det ikke så mange som ønsker å ha bildene publisert på nettet. Ønsker meg derfor en babyshoot hvor mamma og pappa kunne tenke seg å la meg dele bildene med dere og alle andre :)

Jaaa....så synd :) Hadde vært gøy :)

ORIGINAL: Tøsa

DIGGER bildet!
Har vært innpå bloggen din før og, du er utrolig flink altså!

Takk takk :)

fine bilder du hadde[:)]...

ORIGINAL: Lizz29

Tusen takk!!!

Til dere som sier jeg burde drive med dette på heltid, så driver jeg jo litt med det på deltid da. Tar på litt oppdrag i ny og ne. Det morsomste er å ta bilder av de helt minste. De er såååååå søte. Desverre er det ikke så mange som ønsker å ha bildene publisert på nettet. Ønsker meg derfor en babyshoot hvor mamma og pappa kunne tenke seg å la meg dele bildene med dere og alle andre :)

Hadde du bodd i nærheten hadde jeg sagt meg villig til å bli med på det opplegget [:)]
Kunne tenkt meg noen bilder av oss og de små sammen[:)]

Back
Topp