Rosa akt bilde :)

Lizz29

Forelsket i forumet
Støtt Rosa Sløyfe aksjonen.

Ta en titt på det nyeste akt-fotografiet på bloggen min :)
http://lisesundfoto.blogspot.com/

ORIGINAL: *Skjønningene*

DU BURDE BLI FOTOGRAF PÅ HELTID!!!!! [:o]

Sign!

ORIGINAL: Wayne`s wife

Så utrolig BRA! 

ORIGINAL: MorTherese*

Det var nydelig! Flink er du! Men jeg ville ha hatt modellen til å sett rett frem[:)]

Sign

Tusen takk alle sammen. Sååå mange gode ord. Og skjønner at noen av dere ønsker å ha modellen rett frem. Men dette var desverre det beste rent kropps-messing :)

DU ER HELT SYKT FLINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Lizz29

Tusen takk alle sammen. Sååå mange gode ord. Og skjønner at noen av dere ønsker å ha modellen rett frem. Men dette var desverre det beste rent kropps-messing :)

syns det er fint hun ser opp jeg!! fokuset skal være på saken! ikke modellen!
dritflink er du!!

ORIGINAL: Sha

dritflink er du!!

Så  nydelig [:D]
Må si du er utrolig flink til å ta bilder!

ORIGINAL: Sha

dritflink er du!!

Helt enig!
bildet er nydelig[:)]

kan ikek gjøre noe annet enn å signere.

Tusen takk for alle de overveldene kommentarene.

Har jo selvsagt lyst til å drive med foto iallefall på halvtid. MEN det er ikke bare bare i en liten by som Halden.

what she said........

Takk Zera :)

Det var kjempe fint. Du er utrolig flink. Jeg er ikke enig i at modellen skulle sett rett frem for som noen sier, det er saken og ikke modellen som er fokus. Det eneste jeg kan si er at modellen skulle ha slapper av litt mer i ansiktet og da spes munnen.. Kan være at jeg ikke ser bildet ordetlig siden det er via mobilen. Dette er jo bare små pirk for du er utrooolig dyktig.

Gud bedre så flink du er!!
Du burde satse på dette altså!!![:)]

Back
Topp