Roping.....

ivflinn

Glad i forumet
Lille har akkurat blitt 4 mnd og har siste dagene begynnt å rope sånn.. Holdt d gående i 2 timer i kveld når vi hadde lagt oss... Flere dom har funnet stemmen sin?

Er en del roping her også for tiden, men virker som hyling er det siste nye ;) utrolig herlig å høre på, syns jeg, men det å ha han på armen idet hylingen kommer gjør vondt i ørene - men på mini ser det yt som det er det artigste som finnes :)

Mye roping her også etter at han ble 4mnd. Var noen dager hvor han ropte konstant, og jeg ble helt ør i hodet. Har roet seg litt, men fortsatt mye uttesting av stemmen. Høres nesten litt kjeftete ut når han leker noen ganger, men snakker jeg til han kan han spandere et smil :)

Hahaha! Vil kalle det skriking jeg da.. Og skikkelig høyfrekvent! Vi ler skikkelig av det.

Hun oppdaget stemmen sin rett før hun blei 3 måneder, så mye roping her i heimen også :D

Her også har fant hun stemmen sin :) men det er mer skriking. Heldigvis skriker hun ikke HELE dagen. Venter skikkelig på latteren :P den kommer liksom *aldrI*. Må jobbe så sykt for en liten latter :P prøver hele tiden.

Å ropinga fortsetter, roper fra hun står opp til hun legger seg laughing4

Last edited:
Back
Topp