Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lille har akkurat blitt 4 mnd og har siste dagene begynnt å rope sånn.. Holdt d gående i 2 timer i kveld når vi hadde lagt oss... Flere dom har funnet stemmen sin?
Er en del roping her også for tiden, men virker som hyling er det siste nye utrolig herlig å høre på, syns jeg, men det å ha han på armen idet hylingen kommer gjør vondt i ørene - men på mini ser det yt som det er det artigste som finnes
Mye roping her også etter at han ble 4mnd. Var noen dager hvor han ropte konstant, og jeg ble helt ør i hodet. Har roet seg litt, men fortsatt mye uttesting av stemmen. Høres nesten litt kjeftete ut når han leker noen ganger, men snakker jeg til han kan han spandere et smil
Her også har fant hun stemmen sin men det er mer skriking. Heldigvis skriker hun ikke HELE dagen. Venter skikkelig på latteren den kommer liksom *aldrI*. Må jobbe så sykt for en liten latter prøver hele tiden.