ROOO DERE NEEED!!

enig!

Enig i at det er tidlig! Begynner jo ikke før om nesten 1,5 mnd jo[8D]

Nå er jo dette et fritt forum [:)]
Så folk må da få skrive det de vil :) Bare å la være å gå inn på de juletrådene det :D

ORIGINAL: BlessItBe

Så folk må da få skrive det de vil :) Bare å la være å gå inn på de juletrådene det :D

jepp, enig. Jeg elsker å planlegge, og å glede meg til jul, og det er det tydeligvis flere her som gjør[:D]

ORIGINAL: mammatilTheodor

jepp, enig. Jeg elsker å planlegge, og å glede meg til jul, og det er det tydeligvis flere her som gjør[:D]

Da er vi 2 [:)][:)][:)] Også slipper man å bruke hele desemberlønna på juleting, kan heller kjøpe det i Oktober og November, synes det er kjempe stas jeg :D

ungår alle sånne tråda
kjenne at æ faktisk e lei jula allerede å gleda mæ ikkje d spor
gla vi kjøre t mamma i jula før æ gidda ikkje julestyret, hadde hoppa over heile jula hadd æ ikkje hatt unga

Da er vi 2 [:)][:)][:)] Også slipper man å bruke hele desemberlønna på juleting, kan heller kjøpe det i Oktober og November, synes det er kjempe stas jeg :D

sign har begynt på julevasken allerede [:D]

Jeg oog, jeg og! Men jeg er enig i at julepynten og julesnopet kan vente til kanskje hallveis i november, for det blir veldig masete å gå i butikker på den tida. Men jeg kommer til å begynne tidlig fordeom, bare på min egen koselige måte, hjemme. [:D]

Vi har jo bedt om et eget juleforum, men det fikk man ikke.

Normalt sett er det jo alle som hevder at "generelt" er til ALT, at man må få diskutere det man vil (og altså ikke bruke de underforumene som finnes for de spesifikke tingene) så da er det jo ikke annet å si enn at når man ikke engang har et eget underforum for det, så KLART det diskuteres på generelt.

Det er på alle forum jeg er på, og det er noen, kommet godt igang med julediskusjoner, sammen med julebrusa, julemarsipanen, og juleforberedelsene hos enkelte. Et forum har derfor åpnet juleforumet (for sikkert snart en mnd siden), i de andre så blir det liggende i generelle foum. Selvsagt. Det er ikke mer enn 2.5 mnd til jul, og det er mye å forberede og planlegge, og noen av oss gleder seg masse, ander tenker en del på hvor de skal feire og sånn, kanskje første året med barn, kanskje første året de ikke feirer hos familien sin, etc. Det er ikke unaturlig at juletrådene begynner å dukke opp. Og så lenge det ikke finnes en egen julekrok, så kommer det her.

Jeg orker i alle fall ikke stresse med jula de siste to ukene i desember, så jeg begynner å tenke på det tidlig. Et par julegaver er allerede levert, og flere er planlagt.

VEEELDIG ENIG!!!!!!!
er ikke jul på leeenge enda jo!! syns det bare er juletråder her om dagen[:@]

ORIGINAL: calibra86

Synes at selve julen blir ødelagt av at det er så utrolig mye av "juletingene" som er ute så tidlig!! F.eks julemarsipan, og julepynten ikke minst.... 

uenig, jeg synes jula blir enda bedre, for da gleder jeg meg enda mer når jeg blir minnet på alt det fantastiske

Forøvrig spiser jeg ikke julemarsipan, julekaker eller annet julesnop, eller drikker julebrus enda, men jeg kan gjerne PLANLEGGE. Og jeg gikk innom julevdelinga på ikea i går, fikk med meg papir og bånd til gavene. Kjekt å ha.

(Men jeg spiser klementiner da, det anser jeg ikke som en julegreie, de spiser jeg når de er gode)

Nå ble det jo på en måte enda en juletråd da.....men jeg er enig i at jula kommer altfor tidlig både i butikkene og her[;)]

Bare kjør på! Elsker jul, gleeeeder meg til å pynte, kalenderene til ungene er klare. Blir trist når julepynten må ned jeg... Begynnt å planlegge pepperkakebakedagen også jeg ;) Tenkte lage tegninger til et stoort hus i år, det gjorde alltid mamma til oss.

jula skal feires på andre kanten av landet, men jeg kommer ikke til å dempe innkjøpene og forberedelsene av mitt jule-hus av den grunn!!!

jeg elsker jula!

Back
Topp