room escape

toneany skrev:
Det ligger en mutter i bokhylla, hvis du ikke har funnet den. :)

Takk :) Men hvor fant du nøkkelen?? :)
Føler jeg har trykt over alt å prøvd alle tingene alle plassene, men får ikke til :P

Melkesjokoladen skrev:

toneany skrev:

Føler jeg har trykt over alt å prøvd alle tingene alle plassene, men får ikke til :P

Hvilken nøkkel refererer du til?
Hvis du har fått opp kofferten i skapet, så må du skjære opp bunnen i den for å finne en annen nøkkel. Så kommer det en nøkkel ut av den maskintingen i hjørnet når alle kulene er på plass og muttera er skrudd fast. Så er det en nøkkel i stikk-kontakten mellom sofaen og stolen. 

jeg har plassert kulene, har den slegga med pigger, antenna fra tven og tanga. Så stopper det opp gitt.

toneany skrev:

Melkesjokoladen skrev:

toneany skrev:

Hvilken nøkkel refererer du til?
Hvis du har fått opp kofferten i skapet, så må du skjære opp bunnen i den for å finne en annen nøkkel. Så kommer det en nøkkel ut av den maskintingen i hjørnet når alle kulene er på plass og muttera er skrudd fast. Så er det en nøkkel i stikk-kontakten mellom sofaen og stolen. 

Fant nøkkelen i den maskintingen som åpnet skapet.
Hvordan koffert? Og klarer ikke gjøre noe med stikk-kontakten

permanenta skrev:
hvordan fikk dere stramma til de muttrene i den radio greia?

Den skal festes i det båndet som mangler mutter, så bruke tanga til å ta den ned ved siden av de andre. Skjønte du noe? :P

hm, kanskje jeg ikke har funnet den tanga enda da. Jeg har den tanga vi brukte til å klippe av antenna fra tven. Er det annen tang som skal brukes inni radiogreia? :)

permanenta skrev:
hm, kanskje jeg ikke har funnet den tanga enda da. Jeg har den tanga vi brukte til å klippe av antenna fra tven. Er det annen tang som skal brukes inni radiogreia? :)

Det er samme tang :)

¤Tebsil¤ skrev:

permanenta skrev:

Det er samme tang :)

Får det ikke til med den tanga jeg... :-/

permanenta skrev:
jeg får det bare ikke til jeg heller... hm, hva med den antenna fra tven, hva gjør jeg med den?

Du bruker den til å dra fram skiftnøkkelen som ligger bak bokhylla, og den bruker du igjen til å stramme mutteren i den radiotingen. 

Back
Topp