room escape

Jeg har tre klistremerker med tall på, jeg har vasket gulvet og fått sølvnøkkelen, og jeg har vasket ovnen og fått en binders. Sniker litt til, men ser ikke noe umiddelbart jeg kan gjøre. 

Dooh, den åpner jo en dør, måtte bare finne rett dør. :p

Ble ferdig jeg :P var ikke så vansklig.

Var et tall jeg ikke fant, men trykte meg fram til det :)
Si ifra om du trenger hjelp da :)

Ute. :p Tror kanskje jeg ikke gjorde alt som skulle gjøres, for jeg fant aldri det fjerde klistremerket, og jeg brukte ikke bindersen til noe eller fikk åpnet tørkepapirskuffen på badet, bare prøvde meg fram til hva det fjerde tallet på safen skulle være. 

ute :) Den var moro :) 
men syns det var vanskelig med alle rommene og huske hvor jeg skulle/hadde vært :P

Melkesjokoladen skrev:

toneany skrev:

Melkesjokoladen skrev:
Hva med denne?
http://tenke.spillespill.no/just-another-escape.html

Det var det aller første escape-gamet jeg spilte, det tok vi her inne. :p

Hmm ok... ikke tatt den før jeg :P
Men kom gjerne med en annen, for jeg sitter helt fast :)

Hehe, nå må jeg fullføre, husker jo ikke alt. :p Har skiftnøkkel, en sånn tang, og en bit av antenna, samt to lapper med tall på. Har fått alle kulene på plass, men gaaah, får ikke til mer. :p

Melkesjokoladen skrev:
Funnet 2 kuler (som jeg har plassert), et ark med 3 tall på, en sånn verktøyting og en sånn kule med pigger :P

Hvor fant du kule med pigger?

Nevermind, DER fant jeg også den. Knuse skapet eller noe sånt, skulle man ikke?

Hvor fant du alle kulene? Har det samme som deg bortsett fra kulene + den her tingen med tagger på (som jeg ikke aner hva heter) :P

Melkesjokoladen skrev:
Hvor fant du alle kulene? Har det samme som deg bortsett fra kulene + den her tingen med tagger på (som jeg ikke aner hva heter) :P

Kulene ligger under hjørnene på gulvteppet, så var det vel en oppå skapet, og en i vinduskarmen, og en mellom bøkene i bokhylla. Tror det var alle?

toneany skrev:

Melkesjokoladen skrev:
Funnet 2 kuler (som jeg har plassert), et ark med 3 tall på, en sånn verktøyting og en sånn kule med pigger :P

Hvor fant du kule med pigger?

Nevermind, DER fant jeg også den. Knuse skapet eller noe sånt, skulle man ikke?

får ikke til å bruke den noe plasser jeg..
Fant en kniv også.. Og ei kula til, men mangler 2

Aaah, det ligger en kniv på den der som viser hvor lang tid du har brukt. :)

toneany skrev:

Melkesjokoladen skrev:

Kulene ligger under hjørnene på gulvteppet, så var det vel en oppå skapet, og en i vinduskarmen, og en mellom bøkene i bokhylla. Tror det var alle?

takk :) Manglet de under teppet

Aaarg, fant en svart nøkkel som ser ut som en brukket bilnøkkel, men får jo ikke brukt den noen steder, og ikke den der pigg-klubba heller. Står fast igjen. :p

Det ligger en mutter i bokhylla, hvis du ikke har funnet den. :)

Woho, ute! ;)

Back
Topp