Er bra jeg ikke er alene om å syntes dethehe ja det må jo dere ha![]()
tror nok det er flere som vil følge med på den interne krigenEr bra jeg ikke er alene om å syntes det![]()
det kan hendetror nok det er flere som vil følge med på den interne krigen![]()
Tror nok ikke jeg skal begi meg utpå den krigen der neidet kan hende
blir du med?![]()
Hehe...det synes du nokhehe ja det må jo dere ha![]()
Bli med du ogsåtror nok det er flere som vil følge med på den interne krigen![]()
Jepp, vi heier dere frem viHehe...det synes du nok![]()
haha, jeg har ikke noe sjans mot dere to. Det kan jeg love deg, tid har jeg vel heller egentlig ikkeBli med du også![]()
Skjønner det godt kan fort bli intenstTror nok ikke jeg skal begi meg utpå den krigen der nei![]()
Du leder joHehe...lille luringsier du som ikke har 3 barn, 100% jobb i turnus OG bygger hus!!
Men jeg liker en utfordring![]()
Tusen takkJepp, vi heier dere frem vi![]()
Hehe...nei, vi har tydeligvis fritidsproblemer..haha, jeg har ikke noe sjans mot dere to. Det kan jeg love deg, tid har jeg vel heller egentlig ikke![]()
Da blir det jo rettferdig da..Du leder jo
også har jo jeg også 100 andre ting som å være alenemor, snakke med mannen, være med familie, ringe rundt å klage div steder, hehe så du er ikke alene om å være opptatt![]()
hæ har vi detHehe...nei, vi har tydeligvis fritidsproblemer..![]()
hehe ja tror nok det kan bli veldig rettferdigDa blir det jo rettferdig da..game on
![]()
haha, eller bare en veldig kjekk og aritg hobbyHehe...nei, vi har tydeligvis fritidsproblemer..![]()
Det var en mye bedre måte å se det påhaha, eller bare en veldig kjekk og aritg hobby![]()