Romstrering...

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg er så lei. Ikke får jeg sove om kvelden pga at babyen styrer slik, han har gjerne noen akter igjennom natten med uroligheter og om morgenen blir jeg vekt kl 6 av romstrering i magen og da holder han det gående til langt over 7.. er jeg så helldig at jeg sovner igjen da, så starter han på igjen kl 8.. jeg vil sove! Vet jeg skal være glad han rører seg, men er glad i å sove jeg... og i dag var han rett ved ribbeina mine på det ene sparket!!!! Kjenner panikken bre sei for om han treffer snart..

Til tider litt plagsomt her også... Veldig blanda følelse, fordi jeg elsker bevegelsene hans... Samtidig ikke greit å holdes våken av dem :-/

Til tider litt plagsomt her også... Veldig blanda følelse, fordi jeg elsker bevegelsene hans... Samtidig ikke greit å holdes våken av dem :-/
Jeg liker jo selvfølgelig bevegelsene, men jeg må faktisk sove:-P han kan være så aktiv han vil på dagen:-P

Enig der... En liten sprellestund før jeg sovner er greit, men siste kveldene har han holdt det gående litt for lenge. Jeg blir heldigvis sjelden vekket AV det da.

Jeg har blitt så vant til sprellene jeg... Men våkner allikevel for jeg må alltid på do...
Kan til tider få problemer med å sovne igjen pga sprell da...

Back
Topp