rompesprekken til mannfolk!

Tjolahopp

Elsker forumet
hvorfor er det noen mannfolk den alltid skal vise seg på?

vi kjøpte nye bukser til typen min nå, jeg sørga for at de var litt stramme i livet slik at de ikke skulle dette ned - dagen etter var den utvida såpass at rumpesprekken var på plass igjen [8|]
han bruker belte... og jeg prøver heeeele tiden å minne han på å dra opp buksa...
(syns det er litt lite sexy [&:][8D])

er det noen menn som er mye flinkere til å dra opp buksa når de reiser seg, eller er det kroppsbygningen det kommer an på???? Hva skjer?

tror det har noe med kroppsbyggningen, har merket det på litt sånne kraftige typer, magen er litt stor, og derfor får dem ikke dratt buksa opp, og den blir værendes lavere, og da detter den lettere[;)]

har tenk veldig masse på dette [8D]
hadde vært greit å visst hvor problemet ligger... hvis det bare er latskap så må han skjerpe seg! [:)]

hvis det er kroppen som er sånn så må han også skjerpe seg... jeg mener... når jeg er høygravid og har nesten cellulittene ned på knærne - så går jeg jo ikke med miniskjørt [8|] En må tilpasse seg kroppsformen liksom [>:]

ORIGINAL: Dollface©

eller så er det bare det at mange gutter har så flat rumpe at uansett hva man gjør så sklir den ned...
anbefaler bokser som sitter over kanten på buksa..

hihi... jeg prøver også å få bort de bokserene med knalske farger, og heller bruke svarte eller noen mindre synlige!
For når han reiser seg så sklir buksa ned - bokserene følger etter! og så har vi da en hærlig rekkefølge av rumpesprekk - bokser - bukse [:o]

ORIGINAL: Arda`s-mamma

tror det har noe med kroppsbyggningen, har merket det på litt sånne kraftige typer, magen er litt stor, og derfor får dem ikke dratt buksa opp, og den blir værendes lavere, og da detter den lettere[;)]

han er ikke stor - men har bittelitt mage...

Da får jeg bare sånn forsiktig lage sunn mat framover da!!![&:]

Hva skjer?

tror rett å slett at buskene lages slik[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Thothamon

Hva skjer?

tror rett å slett at buskene lages slik[:D][:D][:D][:D]

ja, kanskje det har noe med busken å si[:D][8D]
hihi

ORIGINAL: daisy81

Menn går jo stort sett i videre bukser enn oss jenter. Det jo nesten teknisk umulig at mine bukser skal sige ned, mens samboeren må ha belte for å holde buksa oppe. Han klarer jo det fint, men det kommer kanskje av at han tidligere (da vi møttes) hadde motsatt "problem" enn buksesig; han dro nemlig buksa for langt opp. Gjett om det var lite sexy? Har greid å lære han at buksa ikke skal være dratt opp under armene...he he...[:D].

hihi [:D]
det er faktisk enda verre [8D]
jaja, kan din lære så kan min også!! [:)]

ORIGINAL: **Flash**

ORIGINAL: Dollface©

eller så er det bare det at mange gutter har så flat rumpe at uansett hva man gjør så sklir den ned...
anbefaler bokser som sitter over kanten på buksa..

hihi... jeg prøver også å få bort de bokserene med knalske farger, og heller bruke svarte eller noen mindre synlige!
For når han reiser seg så sklir buksa ned - bokserene følger etter! og så har vi da en hærlig rekkefølge av rumpesprekk - bokser - bukse [:o]

akkuratt sånn er det her å...men kroppen hans er bare sånn for det samme sker hvis han går med joggebukse, å lite pent å de den sprekken az....[&:]så må minne han på å dra opp buksa, men har nok noe med kroppsfersjongen å gjøre, for samboeren har null sprettrumpe, å som du sier så følger boxeren med buksa, så hjelper ikke uansett hvilken bokser han har på seg...menmen....får leve med det [;)]

tror det har noe med kroppsbyggningen, har merket det på litt sånne kraftige typer, magen er litt stor, og derfor får dem ikke dratt buksa opp, og den blir værendes lavere, og da detter den lettere
s

signerer denne,det er ikke så greit vel[:D]   som oss så ser de vel ikke like fin bestandig[;)]

Back
Topp