Rommet til storebror er ferdig!

groa

Glad i forumet
Og han er veldig fornøyd! Vil opp å leke hele tiden... og sov til kl ni i dag... (første natta)
Noen bilder:

([:D] JA! Vi har vært på IKEA.... [8D])

Det var jo kjempe fint!! [:)]

Skjønner godt at han liker seg der [:D]. Hvilken farge på veggene har du brukt?

Ååå så utrolig fint rom han har fått da!!![:)] Forstår godt han vil være der hele tiden, det hadde jeg også villet[;)] Kjempeflotte farger og så gjennomført[:)]

ORIGINAL: Tulip

Så gjennomført! Kjempe tøft[:)]

Utrolig fint!!! Får lyst til å herme litt jeg nå

Den har ikke noe navn, kun kode: 2005-y20r 1016,  har brukt malingtype: jotaplast 20

Malingen som er brukt på Tak,lister,seng og dør heter SJEL, og type er baronesse 25

ORIGINAL: groa

Den har ikke noe navn, kun kode: 2005-y20r 1016,  har brukt malingtype: jotaplast 20

Malingen som er brukt på Tak,lister,seng og dør heter SJEL, og type er baronesse 25

Tusen takk! [:)] Da skal jeg se om jeg finner den koden i farge stripene jeg tok med fra malingsbutikken [:D]. Syns du fargen er rimelig lik i virkeligheten som på bildet?

ORIGINAL: groa

Tusen takk! [:)] Da skal jeg se om jeg finner den koden i farge stripene jeg tok med fra malingsbutikken [:D]. Syns du fargen er rimelig lik i virkeligheten som på bildet?

Ja,tror den er ganske lik. Kanskje litt mer grå på bilde enn i virkeligheten? Veldig nøytral farge som går til alt.

ORIGINAL: elina_

Ååå så utrolig fint rom han har fått da!!![:)] Forstår godt han vil være der hele tiden, det hadde jeg også villet[;)] Kjempeflotte farger og så gjennomført[:)]

Skjønner godt at han liker seg der [:D].

ORIGINAL: Wea

Utrolig fint!!! Får lyst til å herme litt jeg nå
jeg også[;)] knall fint!![:)][:)]

Skjønner godt at storebror ble glad, rommet var skikkelig gjennomført og flott ! ;O)

Back
Topp