Romjulssalg :)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Dette kom jeg på nå! Herlighet det blir jo så mye på salg etter jul og nyttår :) da har vi virkelig muligheter for å gjøre kupp :) og husk at om dere kjøper vogn etter nyttår så er det stor mulighet for å få fjorårets (2014) modellen billigere :)

Dette kom jeg på nå! Herlighet det blir jo så mye på salg etter jul og nyttår :) da har vi virkelig muligheter for å gjøre kupp :) og husk at om dere kjøper vogn etter nyttår så er det stor mulighet for å få fjorårets (2014) modellen billigere :)
Bare å smøre seg med tolmodighet kjenner jeg! :)

Åh. Har så lyst til å kjøpe nytt tøy fra lille lam. Det er så deilig. Det pleier det å være salg på :)

Dette skal nok jeg vente på ja! Får heller bare gå å kikke og bestemme seg for vogn og utstyr før den tid, så gjøre innkjøpet på nyåret :-)

Ikke dumt å handle inn det man trenger på salg :-) kommer til å gjøre det samme tror jeg med noe av det ihvertfall. Vogna blir nok også kjøpt på nyttårssalg eller på januarsalget :-) veldig greit hvis man kan spare litt på det å kjøpe på salg :-)

Elsker gode kupp på salg! Og da vet man forhåpentligvis hvilket kjønn som gjemmer seg i magen- Lettere å vite hva man burde plukke med seg! :)

SÅ bra du sa det Det har ikke jeg tenkt på, og da blir jo vogn billigere.

Godt tips :) Gjett hvem som skal på nyttårssalg nå!

Back
Topp