ROMJULSPRATEN

Monolit

Betatt av forumet
Hvordan står det til jenter?

Her har vi akkurat spist og skal til med desserten om ikke lenge. Sambo STÅR på stuegulvet å ser fotballkamp, noe som kjennes noe stressende ut...

Vi er bedt til noen venner i kveld, men kjenner jeg ikke har det spor lyst å dra, men jeg tier om det siden det er en venn av sambo og han drar om ikke altfor lenge... Sambo skal på jobb i morgen likevel, så det blir vel tidlig kveld tenker jeg...

Babyen i magen kjennes ut til å trives, hun sparker bare hardere og hardere for hver uke :)

Vi har vært på middag hos mamma og pappa i dg, kjempe koselig, hatt folk her nå siden lillejulaften, så det var godt å ned til mamma og de, er veldig avhengi av de..
Nå har vi nevøen og niesa mi her, de skal sove her i natt, søss skulle en tur på byen..

Babyen i magen koser seg veldig, men hatt veldig mye kynnere nå disse dagene, sikkert fordi det har vært så mye stress og styr....

her hadde vi folk på middag julaften, å når di dro så va æ dausliten, så da bei æ bære ligganes på sofaen....
å i går gikk æ å lillesnuppa i pysj heile dagen ;) kooosa oss ;)
i dag har vi leka me julegavan, å vært ute lamme bæsteføreldran hennes i fleire tima ;)
i mårra e d litt jobb på gubben, å ho lillemor skal en liten tur i bhg, (ho gler sæ) så da ska æ ut å bytte en julegave ( ho fikk tre boblejakka, to av dæm e samme jakken i førskjellig farge å str) å så bi d litt sjølpleie ;)

tangsprellen skrev:
her hadde vi folk på middag julaften, å når di dro så va æ dausliten, så da bei æ bære ligganes på sofaen....
å i går gikk æ å lillesnuppa i pysj heile dagen ;) kooosa oss ;)
i dag har vi leka me julegavan, å vært ute lamme bæsteføreldran hennes i fleire tima ;)
i mårra e d litt jobb på gubben, å ho lillemor skal en liten tur i bhg, (ho gler sæ) så da ska æ ut å bytte en julegave ( ho fikk tre boblejakka, to av dæm e samme jakken i førskjellig farge å str) å så bi d litt sjølpleie ;)

Tre jakker, hehe... Slett ikke dårlig :) deilig med velvære. Er det noe spess du skal gjøre da eller?

I dag har vi foresten vært ute på første tur på kjelkene til tvillingene. De storkoste seg. Gikk innom en kafé på veien hjem. Deilig temperatur var det også.

Jeg er syyyyyk!
Kan ikke huske sist jeg ble så dårlig av en forkjølelse.. mangler egentlig bare feberen. Får ikke sove om nettene fordi det er helt tett, halsen er vond og leppene tørker ut. Det er jo bare max utgjort siden jeg tok juleferie lille julaften

Lillesnupp vokser og trives, merker at hun bruker mye mer plass nå. Kjenner de glidende bevegelsene og små dult langt ut på sidene. Skal på 3D 12. januar, det blir spennende!

Ellers er det ikke mye som minner om romjul. Nå blåser og regner det skikkelig, og det er 5-6 plussgrader ute. Stor kontrast til ifjor hvor vi hadde lassevis med snø og flere minus.
Hadde tenkt å ta med guttungen ut for å leke litt, men jeg orker ikke gå ut i slikt vær med formen min - og mannen ble sykmeldt igår pga kraftig luftveisinfeksjon så han kan bare holde seg på sofaen.
Men gutten vår er lykkelig med brannbilene sine og Brannmann Sam på TV. Vi får ta en tur i noen butikker etterpå.

tja, sjølpleie å sjølpining ;)æ e glad i badekarre mett, så bei et langt avslappanes bad, me lavendel badesalt, å så epilerte æ leggan ;) hehe...e en smertefull prosess, men d e bedre enn å måtte drive å barbere anna kvær dag før å vedlikeholde;')

Back
Topp