Romjuls/nyttårssalg

Kjøpt litt klær på Cubus og Lindex til snuppa i magen [emoji178] Mye fint på salg [emoji7]

BBhugme ammeputa er på tilbud på jollyroom nå. Ikke ekstremt mye, men alle monner drar! Den er verdt sin vekt i gull.
Ligger på den nå, og har brukt den i sofaen i hele dag. Deilig avlastende!
Har sett den brukt til 500. Vurderer den veldig

Jeg har kjøpt Maxi-cosi pebble med base på 40 % fra mimmis.no og stellebord fra jollyroom på nesten 60 % [emoji4]

Kjøpte nettopp brystpumpe på salg hos babybanden :)
Og noen klær hos butikken guttelus/snuppelus :)

Jeg har kjøpt Maxi-cosi pebble med base på 40 % fra mimmis.no og stellebord fra jollyroom på nesten 60 % [emoji4]
Stellebord fra jollyroom gar mannen bestilt også. Kanskje det er samme [emoji1]
Pluss stellematte og sammenleggbar badebalje.

• Liker
Reactions: Mgr
Har gjort noen gode kupp i romjulen og ved januarsalget ja [emoji4] Vi har fått kjøpt bilstol og base, to vognposer, babynest, masse ull til neste høst/vinter. Har spart mye penger på å kjøpe det på salg, og det er jo veldig moro[emoji2][emoji1360]

Jeg har kjøpt:
Bambus på barnas hus til 50 %.
Newbie på Kappahl til 50 %.
Både lillelam sett (til stor gutt) og isbjørn of sweden dress (stor gutt) på 50 % på babybanden.
Bambus på tiljamid.no på 70 %.
De fleste butikker har bomulls klær på 50 % (name it, hm, Lindex og Kappahl)
Venter på bra ull salg :dummy1:
Har du fått det du kjøpte på Tiljamid.no enda? Jeg har ikke fått mitt enda, og har sendt mail til de men ikke hørt noe [emoji85][emoji85][emoji85]

Har du fått det du kjøpte på Tiljamid.no enda? Jeg har ikke fått mitt enda, og har sendt mail til de men ikke hørt noe [emoji85][emoji85][emoji85]
Det samme skjedd med meg. Prøvde å ringe men kom ikke igjennom. Har ikke betalt men vil ha varene da

Det samme skjedd med meg. Prøvde å ringe men kom ikke igjennom. Har ikke betalt men vil ha varene da
Nå har jeg sendt en melding privat på messenger til hun som står som daglig leder av Tiljamid. Men så på Facebook-siden deres at vi ikke er de eneste som har bestilt varer uten å få. Noen har bestilt i november og faktisk betalt også [emoji85]
Får jo bare håpe på svar da.... Det er hvertfall veldig useriøst å ikke lukke nettbutikken om man ikke får varene! Kan jo risikere at de er tom for det vi har bestilt [emoji85]

Nå har jeg sendt en melding privat på messenger til hun som står som daglig leder av Tiljamid. Men så på Facebook-siden deres at vi ikke er de eneste som har bestilt varer uten å få. Noen har bestilt i november og faktisk betalt også [emoji85]
Får jo bare håpe på svar da.... Det er hvertfall veldig useriøst å ikke lukke nettbutikken om man ikke får varene! Kan jo risikere at de er tom for det vi har bestilt [emoji85]
Har bestilt fra dem før og alltid fått, så er litt rart:nailbiting::nailbiting:

Back
Topp