Romjuls/nyttårssalg

• Jollyroom har opptil 80% på diverse varer fra møbler til bilstoler og vogner.
• Babybanden har 50% på alle klær.
• Babyshop har 30% på hust&claire, og opptil 50% på diverse varer(utvalgte vogner, bilstoler, klær, babyutstyr, osv..)
• Barnas hus har 30% på utgående farger og modeller av vogner, bilstoler og bæreseler. Alle vinterjakker 50%. All fleece og bambus 50%.
 
• Jollyroom har opptil 80% på diverse varer fra møbler til bilstoler og vogner.
• Babybanden har 50% på alle klær.
• Babyshop har 30% på hust&claire, og opptil 50% på diverse varer(utvalgte vogner, bilstoler, klær, babyutstyr, osv..)
• Barnas hus har 30% på utgående farger og modeller av vogner, bilstoler og bæreseler. Alle vinterjakker 50%. All fleece og bambus 50%.
Hvordan er det å bestille bilstol på nett? Tenker ift frakt og om den sendes forsiktig eller om den får seg en kakk..
 
Hvordan er det å bestille bilstol på nett? Tenker ift frakt og om den sendes forsiktig eller om den får seg en kakk..

Tror de fleste har gratis frakt når du kommer over en viss sum. Har selv tenkt på om det sendes forsiktig, men har mange venninner som har bestilt på nett. De har vært veldig fornøyd.
 
Jeg har kjøpt:
Bambus på barnas hus til 50 %.
Newbie på Kappahl til 50 %.
Både lillelam sett (til stor gutt) og isbjørn of sweden dress (stor gutt) på 50 % på babybanden.
Bambus på tiljamid.no på 70 %.
De fleste butikker har bomulls klær på 50 % (name it, hm, Lindex og Kappahl)
Venter på bra ull salg :dummy1:
 
Jeg har handla inn stort sett alt vi trenger i str 56 - 62 nå. Kjøpte blant annet mye på kids-world.dk når de hadde rabattkode med 30% ekstra avslag på salget. Ellers så har jeg handla litt her og der, etter hva jeg har kommet over. Er helt sjokkert over hvor dyrt det blir, tross i at man kjøper med veldig gode rabatter.

Men gøy med babyklær, gleder meg til alt er i hus. Liker mye bedre å handle på nett enn i butikk, blir mindre impuls shopping. Dessuten var det utenkelig å skulle tråle butikker etter babytøy rett etter fødsel sist, kan ikke se for meg at jeg har noe mer lyst til det denne gangen så utrolig glad for at jeg har fått i boks alt vi trenger
 
Screenshot_20171228-182324.png noen som har denne?
Syntes den ser lekker ut - liker at man kan ta ut dun og bruke hele året. Også at det er ull uten på og bambus inni. Kan også ta av overdelen helt for å kun sitte på underdelen. 1500 hos babybanden.
 
Bestillte bilstol fra jollyroom på nett. Bilstolen kom pakket inn i ei svæææær eske med masse beskyttelse inni, så ingen fare for at bilstolen kan ha fått seg en kakk.
Jollyroom har en tendens til å pakke veldig bra! Noen ganger litt FOR bra (type kasseapparat til barn i en eske som har plass til 5-6 stk!!) [emoji23][emoji23]
 
Jeg har kjøpt:
Bambus på barnas hus til 50 %.
Newbie på Kappahl til 50 %.
Både lillelam sett (til stor gutt) og isbjørn of sweden dress (stor gutt) på 50 % på babybanden.
Bambus på tiljamid.no på 70 %.
De fleste butikker har bomulls klær på 50 % (name it, hm, Lindex og Kappahl)
Venter på bra ull salg :dummy1:
Takk for tips om salg på Tiljamid [emoji8] De hadde jo endel til baby på 70% [emoji106]
 
Kjøpe masse på jollyroom(bestilte på mandag og pakken kom i dag[emoji1305]), og på babybanden. Og av ikke babyting fikk jeg 50% av på printer hos Elkjøp(oki litt er den til babyen pga at jeg kjøpte den til å printe bilder til babyboken jeg lager[emoji173]️)
 
BBhugme ammeputa er på tilbud på jollyroom nå. Ikke ekstremt mye, men alle monner drar! Den er verdt sin vekt i gull.
Ligger på den nå, og har brukt den i sofaen i hele dag. Deilig avlastende!
 
Back
Topp