Romjula begynner vi

Linni

Forumet er livet
VIP
Jippi i romjula begynner de på støttemuren på tomta vår.
Begynte i februar i år å planlegge dette huset med mamma og stefaren min og endelig kommer vi i gang.
Trodde vi skulle snart ha vært inne men fy så lang tid alt tar.
Skal aldri mer bygge hus [:'(]

Jeg også har bestemt meg for at jeg aldri mer skal bygge hus! Det er kjempepes, men deilig med nytt hus når man får flyttet inn.. Lykke til med byggestart!

vi har sprengt og planert alt klart på tomta. Begynner med grunnmuren når det blir mildere i været. Planen er å ha det ferdig til slutten av august. vanvittig papirmølle med byggetillatelse osv..... men nå er vi i gang... Blir godt [:)] skal gjøre nesten alt selv vi dah... huff

Vi skal bare ta det inni selv. Bada skal vi og ha folk til.
Tar tid men ser så fram til å få alt tilrettelagt for gutten vår.
Han kan kjøre rullestol i alle romma som han vil [:D]

Takk takk ser ikke fram til de mådene nå men skal bli godt tilslutt [:D]

ja det blir nok fint [:)] Mye enklere for han da.. Skal ta badene selv og vi, pappa er bygningsingeniøer. Vi skal sette bort råbygget vi. Spennende tid ja, men sikkert forferdelig slitsomt. Gleder meg til det er over hehe

Dere sparer vel en del penger på det???
Blir ders hus dyrt??
Vi kommer greit ut av det med å bygge genrasjonsbolig med mamma og de.
Kommer på 1.8 og det er med garasje.
Varmekabler i hele 1 og to bad [;)]

Så spennende!! Lykke til med bygginga [:D][:D]

spennanes men fy kor lang ti d tar då.
æ kjøpte ett gammelt hus å pussa opp sjøl. (e nesten færdi har trappa loftgangen å barneromme ijænn)

Vi hadde hus men ble for dyrt å bygge om til rullestol bruk når det var så gammel og der det låg.

Gutten vår sitter i rullestol så derfor må vi ha det [;)]

He he he er det [:D] Får heis i trappa og stellebord som kan heises opp og ned blir litt lettere værdag.
Han veier 18 kilo så det merkes godt når jeg bærer han. Og spisielt nå som jeg er gravid.

huff ja d kan æ tænke mæ.
va assistent på en skole en gong å hadde en som va multihandikap. å d e ikkje nåkka lætt. å då va æ ikkje gravid.
all æra t dæ. d kan ikkje være lætt

ORIGINAL: Linni

Dere sparer vel en del penger på det???
Blir ders hus dyrt??
Vi kommer greit ut av det med å bygge genrasjonsbolig med mamma og de.
Kommer på 1.8 og det er med garasje.
Varmekabler i hele 1 og to bad [;)]

vi får 2.5 etg. to store bad. 5 soverom. kommer på 2 mill. men da har vi 500 000 i egenjobb... så tjener bra på det [:)] vi skal ha vannbåren varme i hele huset... garasjen får vi ta litt senere..

Fyttigrisen høres ut som det konge huse [:D]
Kommer godt utav det ja [:D]

Back
Topp