Romantiske menn... Eller ikke!;)

ORIGINAL: Almyrida81

Min har vel i grunn ikke en romantisk celle i kroppen.. [:D]
an kom hjem en dag, med blomster i handa.. Slengte de på bordet og sa: "Det er fra mordi!" [8|][8D][:D]

huff hehe var romantisk ja[:D][8D]

Forventer absolutt ingenting jeg... er veldig koselig når han gjør små ting.. Kommer med blomster, lager middag, gir meg massasje fks... skjer ikke så ofte, men koser meg ekstra mye når det først skjer... hehe[:)]

Det samme her. Han kommer med en bukett ei gang i året liksom, men tilgjengjeld er det helt uventa og helt hans initiativ til det hele. Derfor tror jeg VI blir mer glad for dette, enn at det blir en vanesak flere ganger i mnd..

Min mann er i utg ikke romantisk heller, men viser han er glad i meg på SINE måter, ikke sånne måter man SKAL og MÅ være romantisk på.

Han har selvfølgelig også spandert turer på oss og ga meg bl.a den nydeligste diamantringen som morgengave, jeg kunne fått! Men dette er en av og til/sjelden begivenhet, og vi trives med det[:)]

Jeg har fått blomster èn gang. Han er ikke veldig romantisk nei, men det er ikke jeg heller.
Vi kjøper mye til hverandre, som feks filmer, godis, klær o.l, så jeg får mer enn nok uansett jeg. [:)]

synes det er tanken som teller og at man får en oppmerksomhet uansett hvor liten den er. Det at man ser at personen bryr seg om deg og vil vise det.

Jeg forventer ikke noe, og blir alltid overrasket over hvor mange små ting han gjør i hverdagen. Kan komme hjem med en bukett roser, finne et kort med fine ord og kjærlighetserklæringer (funnet kort inni kokeboka, i permen med regninger, godteskåla mi, under hodeputa osv.), gir meg små gaver på vanlige dager, eller bare finner en koselig romantisk film og spør om vi skal se på en helt vanlig hverdag.
Jeg er skikkelig dårlig til å være romantisk selv, så blir kjempegal hver gang han er det [:)]

Back
Topp