Romantiske Hjørnet...

x1xKrista

Glad i forumet
Samboeren min skulle være litt romantisk og gjøre det koselig for meg før han gikk på jobb nå. Han tente alle sterinlysene i stua, skrudde av lyset og pakket meg inn i teppe. Kysset meg farvel og løp ut av døren. Jeg lente meg godt tilbake og gjett hva?! JEG HAR SATT FYR PÅ HÅRET MITT!!!!!!!

ORIGINAL: Teddy81

ORIGINAL: Krista

Samboeren min skulle være litt romantisk og gjøre det koselig for meg før han gikk på jobb nå. Han tente alle sterinlysene i stua, skrudde av lyset og pakket meg inn i teppe. Kysset meg farvel og løp ut av døren. Jeg lente meg godt tilbake og gjett hva?! JEG HAR SATT FYR PÅ HÅRET MITT!!!!!!!

OH MY GOD!!! Gikk det bra?? Er det noe hår igjen??

Hørte litt knistre yder også tok jeg hånden på huet og der var det varmt gikk, fikk slukket det men brant av litt da, men jeg har heldigvis så mye krøller og stort hår at det ikke er sååååå synlig. Men dæven det lukter ikke godt!

OH MY GOD!!! Gikk det bra?? Er det noe hår igjen??

Hørte litt knistre yder også tok jeg hånden på huet og der var det varmt gikk, fikk slukket det men brant av litt da, men jeg har heldigvis så mye krøller og stort hår at det ikke er sååååå synlig. Men dæven det lukter ikke godt!

PUH! Flaks da! [:)] brent hår lukter dritt! [:'(]

Nei luktern ikke blomster her nei.. [:D].. Jaja.. jeg er og forblir en idiot..

ORIGINAL: jonesie

godt du ikke hadde i hårspray!

Nyinnflyttet i uset vårt i romjula sier min kommende svigerbror "jeg syntes det lukter svidd her". Så kom jeg på at Elvis (katta vår) hadde falt ned fra vinduskarmen og vi hadde tent lys der. Yep, han hadde brent vekk litt hår. Men det gikk helt fint med han. Og Pricilla elsker å lukte på lys.... dumme katter!

Heldigvis gikk det bra med deg!

haha.. stakker.. Har to katter selv, de finner på mye lurt...

Når eg var liten svidde min søster av seg mye hår, det luktet så jævlig at vi måtte sove hos bestemor de mens huset ble luftet ut!!

PUH! Flaks da! [:)] brent hår lukter dritt! [:'(]

Nei luktern ikke blomster her nei.. [:D].. Jaja.. jeg er og forblir en idiot..

hehe - tilgi meg for at jeg ler.. men jeg er visst ikke den eneste som ser det komiske i situasjonen[8D]

fullt lov å le.. [:D][:D]

Back
Topp