M
Moderator Kine
Guest
Hva er det mest romantiske partneren din har gjort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk og fin gave 1 jul da hadde vi vært ilag bare siden beg av desember - men fikk likevel smykke i hvitt gull med diamant på et hjerte -<3Første jul me var kjæresta ( hadde bere vert ilag i noken mnd) so fekk eg ein diamantring av han i kvitt gull. Såg ut som ein forlovelsesring. Med svart diamant so den blir meir spesiell Hadde aldri drømt om å få ein ring, men kjempe bekreftelse!! Han e og veldig flink te å skriva kort til meg, han e nok som dei fleste andre ein mann av få ord
Herlig!Det må definitivt ha vært da han fridde til meg Han sendte meg bort noen dager før bursdagen min pga han sa han hadde kjøpt en stor gave til meg som jeg ikke fikk se før selve dagen. Han ba meg også skaffe barnevakt på bursdagen min. Da jeg kom hjem, hadde han pynta hele gangen vår opp som en romantisk, koselig og fantastisk fin liten restaurant for to. Han hadde handlet møbler, og pyntet med mange røde roser og stearinlys. Han hadde også fått en kompis, som er kokk, til å lage et fantastisk nydelig måltid til oss. Etter at vi hadde spist, skulle han bare inn å hente desserten, men satt seg i stedet ned på kne og fridde til meg
Å så koselig! håper min frir til meg engang! Lyst å gifte meg engang! Helst før jeg er 30. Og det er jo ikke mange årene tilDet må definitivt ha vært da han fridde til meg Han sendte meg bort noen dager før bursdagen min pga han sa han hadde kjøpt en stor gave til meg som jeg ikke fikk se før selve dagen. Han ba meg også skaffe barnevakt på bursdagen min. Da jeg kom hjem, hadde han pynta hele gangen vår opp som en romantisk, koselig og fantastisk fin liten restaurant for to. Han hadde handlet møbler, og pyntet med mange røde roser og stearinlys. Han hadde også fått en kompis, som er kokk, til å lage et fantastisk nydelig måltid til oss. Etter at vi hadde spist, skulle han bare inn å hente desserten, men satt seg i stedet ned på kne og fridde til meg