Romantikk❤

jenta86

Gift med forumet
Er deres bedre halvdel romantisk? Hva er det mest romantiske han har gjort? ;)

Jeg vil si at jeg er mer romantisk enn han,men han overrasket meg en kveld etter arbeid en gang. Kom hjem til tente lys og oppfylt badekar med røde roseblar i og et glass rødvin,lå der i 20min før han hentet meg og viste vei frem til stua..der hadde han på italiensk musikk og serverte meg en italiensk 3 retters med mat fra scratch! :) røde roser og et lite kort sto på bordet❤ ville gjenskape turen vår til Roma i fjor ;) da ble jeg rørt ;)

Nje, romantisk på hans måte vil jeg si. Ikke sånn type kjøpe røde roser og tenne levende lys. Men mer hverdags-romantisk med gode klemmer og kyss. Ordner en god middag når han vet jeg er sliten og har lyst på noe godt :)

Det mest romantiske han gjør for meg er måten han behandler mine to barn på. Det gjør meg fnisete pg forelsket å se at noen kan være så naturlig og snill mot to barn som ikke er sine egne biologiske barn :)
Bortsett fra d så er han flink til hverdagslige ting, men også å slå til en gang i blant med store ting som blomster , romantiske middager osv :)

Er deres bedre halvdel romantisk? Hva er det mest romantiske han har gjort? ;)

Jeg vil si at jeg er mer romantisk enn han,men han overrasket meg en kveld etter arbeid en gang. Kom hjem til tente lys og oppfylt badekar med røde roseblar i og et glass rødvin,lå der i 20min før han hentet meg og viste vei frem til stua..der hadde han på italiensk musikk og serverte meg en italiensk 3 retters med mat fra scratch! :) røde roser og et lite kort sto på bordet❤ ville gjenskape turen vår til Roma i fjor ;) da ble jeg rørt ;)
Koselig ❤️ han kom om han vil :) er roser og kort med ting som beskriver hvor mye jeg betyr for han og han lager biff middag, men ikke så veldig romantisk og det har han innrømmet selv :p

Både og. Hans versjon av romantikk er fysisk, kyssing, kos og klem, og han er flink til å komme med komplimenter.
Jeg hadde satt mer pris på mer hjelp hjemme jeg da, enn å få høre hvor flink jeg er. :p

Både og. Hans versjon av romantikk er fysisk, kyssing, kos og klem, og han er flink til å komme med komplimenter.
Jeg hadde satt mer pris på mer hjelp hjemme jeg da, enn å få høre hvor flink jeg er. :p
Haha! Samme her :p

Njaa romantisk og romantisk :P han disker opp med en god middag nå og da og kjøper favoritt sjokoladen min.

Helt ærlig så er jeg ikke så romantisk av meg så hadde han tent levende lys og kommet med masse røde roser så ville jeg nok blitt sjokkert og syntes det hadde vært litt kleint tror jeg :P

Han er absolutt ikke romantisk, og det er igrunn like greit. Jeg syns det er så kleint :p haha
Hans syn på romantikk er å komme hjem med en pose med mine smågodt favoritter og snapple ;)

Nja kommer hjem med roser en gang i blant. Sist han var skikkelig romantisk var da han fridde for snart 2 1/2 år siden. Da kom jeg hjem fra en supertravel kveldsvakt til hjemmelaget middag, tente stearinlys, dempet taklys, vin masse roser og liljer og han satt på ett kne med roser og ring og spurte om jeg ville gifte meg med han:-) Vi giftet oss på dagen 1 år senere:-)

Han er absolutt ikke romantisk, og det er igrunn like greit. Jeg syns det er så kleint :p haha
Hans syn på romantikk er å komme hjem med en pose med mine smågodt favoritter og snapple ;)
Men er romantisk nok det :)

Nja kommer hjem med roser en gang i blant. Sist han var skikkelig romantisk var da han fridde for snart 2 1/2 år siden. Da kom jeg hjem fra en supertravel kveldsvakt til hjemmelaget middag, tente stearinlys, dempet taklys, vin masse roser og liljer og han satt på ett kne med roser og ring og spurte om jeg ville gifte meg med han:-) Vi giftet oss på dagen 1 år senere:-)
Ååh ❤ så koselig :)

Øhm... Ikke i det hele tatt, men samtidig så er ikke jeg et fnugg romantisk heller :p

Men ble veldig overrasket over å få gave etter fødsel nr 2 nå, det hadde jeg absolutt ikke forventet :)

Han er småromantisk i hverdagen - sånn at han kommer og holder rundt meg og gir meg et kyss når jeg kutter grønnsaker til middagen, tar en liten dans i stua med meg foran barna (så de ler og blir flaue), holder meg i hånda når vi er ute - slike ting.
Men han har aldri planlagt et romantisk opplegg for meg, selvom jeg gjerne skulle sett at han gjorde det :P
Jeg er egentlig veldig glad i både hverdagsromantikk og planlagt romantikk! Men liker ikke f eks Valentines day når det er så opplagt og lagt press på å være romantisk.
Hadde jeg kommet hjem en vanlig onsdag til et eller annet stas... Hadde blitt helt "blown away!"

Samme her!

Nope, finnes ikke romantisk en plass.

Men han er veldig snill og gjør veldig mye hjemme, så det får gjøre opp for en del av mangelen på romantikk :)

HAHA NEI! Passer meg ypperlig da romantikk er det kleineste som fins:D jeg liker ikke å få ting, bli varta opp og sånne ting...
Er ikke dermed sagt vi ikke koser oss! Alltid ett kyss før han drar om morgenen og det er det første han gjør når han kommer hjem:) Han sier pene ting og han får meg allikevel (uten romantikk) til å kjenne på hele meg at han elsker meg❤️

Ja han kan slå til :D det dukker nå og da opp roser og til tider finner jeg små smykke gaver I skuffer og skap :)

Også kan han innimellom også overraske med å sende meg en sms om at jeg må gjøre meg klar og pynte meg litt når han R avgårde. Så kommer han hjem og tar meg med ut på middag, kino osv :)

Min er ikke romantisk nei.

Men forrige gang vi var ute på en fest på lokale tok han på en rolig countrysang og dro meg ut på gulvet, hvor vi dansa en rolig dans og han sang til meg :D Så han kan når han vil :p

Nei ikke i det hele tatt, men det er ikke jeg heller, så det passer meg bra;)

Mest romantiske han har gjort er å komme hjem med en blomst han trodde var inneblomst. Det var en uteplante :) dette var i november og vi bodde i blokk uten veranda :) :) den hadde han vunnet på en radiokanal. Passer meg i grunn perfekt for jeg er like lite romantisk

Back
Topp