Roligere baby

Skåris

Blir kjent med forumet
hei!
Lurer litt på om noen av dere andre opplever at baby i magen er roligere enn ellers nå på slutten av svangerskapet?
Lillegutt har hele tiden vært ekstremt aktiv,men har gått de siste dagene nå å syntes han er mindre aktiv. Han beveger seg fortsatt, men mindre enn hva jeg er vant til, og han er målt til å være litt liten, så redd for at han ikke får tilstrekkelig med næring av meg.
Hva ville dere gjort? Vil ikke være hysterisk gravid heller.

Ville kontaktet sykehuset og fått en sjekk idag! Det er absolutt ikke hysterisk :) bedre å sjekke enn at det skjer noe forferdelig. De skal ikke bli mer rolige mot slutten.

Kontakt fødeavdelingen! Man skal ha lav terskel på slutten for å kontakte føden ved bekymring. Her ikke mini mer rolig, men bevegelsene er mindre pga plassmangel:). Lykke til:)

Kontakt fødeavdelingen! Man skal ha lav terskel på slutten for å kontakte føden ved bekymring. Her ikke mini mer rolig, men bevegelsene er mindre pga plassmangel:). Lykke til:)

Samme her

Min har perioder nå hvor han er roligere, men plutselig som igår kveld så går kroppen som en duracellkanin i mange timer. Bevegelsene endrer seg mot slutten, men du skal fortsatt kjenne mye liv. Hvis du er veldig usikker så tar du kontakt med føden. Lav terskel for det.:)

Ej he hatt de som dej å fikk komme rett inn på sjukehuset.alt sto bra til,mn fikk beskjed om att skjedde se ijen måtte ej ta kontakt å att de va bedre att ej kom ofte inn

Det er roligere her også. men kjenner liv Men er du usikker ville jeg kontaktet sykehuset. Bedre med en sjekk for mye ihvertfall.. lykke til!

Ringte inn og har vært inne en tur nå alt heldigvis fint med lillegutt, men glad jeg reiste inn for viste seg etter en rask ul at luringen den siste uken nå har klart å snu seg fra å ligge med hodet godt nede i bekkenet til seteleie så nå blir jo alt litt endret.. Vært rolig å gledet meg til fødsel.. Nå kjenner jeg litt på angsten rundt det å evt møtte ha setefødsel eller i værste fall keisersnitt

Back
Topp