Rolig

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Er det bare meg, eller er det veldig rolig her inne? På de andre termin gruppene er det så mye mere som skjer...

Jo, det er jo veldig rolig her....

Litt rart egentlig, siden det er så mye liv på de andre gruppene...

Redigert av moderator kristine

Jeg trives godt her inne!,,

Synes også det er veldig stille her inne...

Ja det er blitt veldig stille her.

Men vi kan vel lage liv her inne selv vi ;)

Redigert av moderator kristine

Jeg har også bemerket meg at det er ganske rolig her inne. Under termingruppekrigen lå vi nederst på alle tellingene, og det har ikke akkurat tatt seg opp etter det. Men, men, jeg trives godt her inne. :)

Trives godt jeg også :) Vi skal vel klare å få litt liv i gruppa! ;)

Blir kanskje mere liv når vi har vært på oul? Blir kanskje mere virkelig og mere å planlegge? :)

Tenker som dere at det tar seg opp etter OUL som for mange av oss er i disse dager!

Vi får bare dra på og skrive litt mer :-)

Ja, vi får jo bare skrive mer, og dele mer om stort og smått, så blir vi både bedre kjent og vi får mer å skravle om. :)
men er jo kjempelett å si, for jeg er litt dårlig på det selv, men skal prøve å bli bedre. :)

Jeg trives jeg., men litt action på noen av di andre forumene. . Hehe..:-) tror nok d blir litt mere etter oul å vi får sett våre små gull.. blir nok noe mer planlegging å shopping på meg etter mandag. Tenk bare en liten uke til så får jeg se om d er en gutt eller jente i magen min:-) ★glede★

Back
Topp