Rolig i dag..

*p!nk smile*

Forumet er livet
Prinsessen i magen har vært veldig rolig idag..hva er det lengste din baby har vært rolig??[:)]

Ho hadde vel en "periode" på 3 dager hvor ho ikke sparka eller noe, men jeg kjente ho hikka, så jeg bekymret meg ikke... Men 3 dager var det lengste ja.. Ellers så hadde ho støtt å stadig 1 hel dag uten liv (bortsett fra hikking)

ORIGINAL: talata

Ho hadde vel en "periode" på 3 dager hvor ho ikke sparka eller noe, men jeg kjente ho hikka, så jeg bekymret meg ikke... Men 3 dager var det lengste ja.. Ellers så hadde ho støtt å stadig 1 hel dag uten liv (bortsett fra hikking)

Okej..greit å vite..[;)] Men hvordan kjennes hikking ut??

ORIGINAL: *p!nk smile*

Små rytmiske dunk [;)] ( kan være ganske svake)

ORIGINAL: *p!nk smile*

Små rytmiske dunk [;)] ( kan være ganske svake)

Da hikker nokk min baby også[:D][:D]

Det lengste han var rolig var vel en halv dag eller noe sånt...var rimelig aktiv ja[:D] De par siste ukene hendte det han var rolig mesteparten av dagen,hadde vel ikke så mye annet valg[:)]

Men har hørt at hvis man ikke kjenner liv en dag så MÅ man ta kontakt med føden??

Har lest noe sånt jeg og,at det kan være lurt å ringe dem ihvertfall hvis man ikke har kjent liv i løpet av en hel dag.Bedre å ta en telefon for mye enn en for lite[;)] 

[:D]
ORIGINAL: Daizee

Har lest noe sånt jeg og,at det kan være lurt å ringe dem ihvertfall hvis man ikke har kjent liv i løpet av en hel dag.Bedre å ta en telefon for mye enn en for lite[;)] 

Helt sant[;)]

Back
Topp