*p!nk smile*
Forumet er livet
Prinsessen i magen har vært veldig rolig idag..hva er det lengste din baby har vært rolig??[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: talata
Ho hadde vel en "periode" på 3 dager hvor ho ikke sparka eller noe, men jeg kjente ho hikka, så jeg bekymret meg ikke... Men 3 dager var det lengste ja.. Ellers så hadde ho støtt å stadig 1 hel dag uten liv (bortsett fra hikking)
ORIGINAL: *p!nk smile*Små rytmiske dunk [;)] ( kan være ganske svake)
Ho hadde vel en "periode" på 3 dager hvor ho ikke sparka eller noe, men jeg kjente ho hikka, så jeg bekymret meg ikke... Men 3 dager var det lengste ja.. Ellers så hadde ho støtt å stadig 1 hel dag uten liv (bortsett fra hikking)
Okej..greit å vite..[;)] Men hvordan kjennes hikking ut??
ORIGINAL: *p!nk smile*Små rytmiske dunk [;)] ( kan være ganske svake)
Okej..greit å vite..[;)] Men hvordan kjennes hikking ut??
ORIGINAL: Daizee
Har lest noe sånt jeg og,at det kan være lurt å ringe dem ihvertfall hvis man ikke har kjent liv i løpet av en hel dag.Bedre å ta en telefon for mye enn en for lite[;)]