Rolig her inne....

Er det andre lukkede grupper enn vår skjulte terminforum da?

Er mindre innom nå enn i begynnelsen.. Prøver å være innom hver dag, men varierer hvor mye jeg får skrevet. Vi legger bort telefon/data når ungene er oppe, og på kvelden er det begrenset hva vi rekker, viktig å ha kvalitetstid med mannen uten skjermer på ;)

Er mindre innom nå enn i begynnelsen.. Prøver å være innom hver dag, men varierer hvor mye jeg får skrevet. Vi legger bort telefon/data når ungene er oppe, og på kvelden er det begrenset hva vi rekker, viktig å ha kvalitetstid med mannen uten skjermer på ;)
Hørtes veldig fornuftig ut :)
Og da begrenses jo BV tiden.

Jeg henger nok mer på mai-forum nå, ettersom jeg har termin i slutten av april, og føler at alle er evigheter før meg, pluss en del som har termin i slutten av mars, så da føler meg mer hjemme i mai-gruppa :)

Ja, det har vært litt stille her i det siste. Men jeg tror det er som flere sier; at både mange har forsvunnet til fb-gruppen og at man ikke har så mange bekymringer lenger. Jeg tror det tar seg opp etter at folk har vært på OUL :)

Hørtes veldig fornuftig ut :)
Og da begrenses jo BV tiden.

Pluss alt husarbeidet og rydding av leker ++ som må gjøres før man kan sette seg i sofaen ;)

Av og til frister det mer å la alt være, og så ikke gjøre en ting! Men gjør ikke jeg det, så står det merkelig nok likedan når jeg står opp igjen dagen etter :p

Jeg prøver å svare så ofte jeg kan. :-)
Har lyst å være mer aktiv her;-)

Men syns det er litt vanskelig av og til, føler jeg henger langt etter dere andre, jeg har termin sent i april, har ingen mage, ingen symptomer og kjenner ikke liv. Akkurat nå er svangerskapet -litt- kjedelig :P

Jeg prøver å svare så ofte jeg kan. :-)
Har lyst å være mer aktiv her;-)

Men syns det er litt vanskelig av og til, føler jeg henger langt etter dere andre, jeg har termin sent i april, har ingen mage, ingen symptomer og kjenner ikke liv. Akkurat nå er svangerskapet -litt- kjedelig :P
Snart er du også der :)
Svangerskapet er så herlig når er begynner å kjenne liv ❤️
Hvor sent i april har du termin?
Har selv termin 19.

Snart er du også der :)
Svangerskapet er så herlig når er begynner å kjenne liv ❤️
Hvor sent i april har du termin?
Har selv termin 19.
Får bare fortsette å vente :-) ligger å kjenner etter hver kveld ;-) men kjenner ikke NOE! Menstermin 25/4. :-)

Jeg er ofte innom, men denne uka har vært usannsynlig travel og slitsom så jeg har ikke fått tid til å skrive noe særlig. Her har jeg vent meg til magen, må snart ut og kjøpe mammabukse... Er fremdeles trøtt og sovner sittende 21.30 haha!

Back
Topp