Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes veldig fornuftig utEr mindre innom nå enn i begynnelsen.. Prøver å være innom hver dag, men varierer hvor mye jeg får skrevet. Vi legger bort telefon/data når ungene er oppe, og på kvelden er det begrenset hva vi rekker, viktig å ha kvalitetstid med mannen uten skjermer på![]()
Hørtes veldig fornuftig ut
Og da begrenses jo BV tiden.
Snart er du også derJeg prøver å svare så ofte jeg kan.![]()
Har lyst å være mer aktiv her;-)
Men syns det er litt vanskelig av og til, føler jeg henger langt etter dere andre, jeg har termin sent i april, har ingen mage, ingen symptomer og kjenner ikke liv. Akkurat nå er svangerskapet -litt- kjedelig![]()
Får bare fortsette å venteSnart er du også der
Svangerskapet er så herlig når er begynner å kjenne liv![]()
Hvor sent i april har du termin?
Har selv termin 19.
Dersom det er din første så er det ikke så rart om du ikke kjenner noeFår bare fortsette å venteligger å kjenner etter hver kveld ;-) men kjenner ikke NOE! Menstermin 25/4.
![]()
Jeg heller kjenner ikke noe, ihvertfall ikke noe jeg tror er frøkna. Er 15 uker idag. Kommer nok tidsnokFår bare fortsette å venteligger å kjenner etter hver kveld ;-) men kjenner ikke NOE! Menstermin 25/4.
![]()
Dette er nr. 2.Dersom det er din første så er det ikke så rart om du ikke kjenner noejeg kjente ikke liv før i uke 18-19 med min første
![]()
Dette er nr. 2.![]()