Rolig ettermiddag her inne :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Er alle slitne etter skravledøgnet?
Nå skal straks storebror med pappaen på badet. Når de er ferdig skal jeg stelle Lillebror og mate litt mer til han tar kvelden ca 20-20.30 tenker jeg.
PLanen da er å komme meg ut på en tur!
Jeg TRENGER luft!!! :D

god plan! Jeg har stått på hodet i kofferten hele ettermiddagen! Det er jammen meg ikke lett å pakke for to, til en 10 dagers reise i en koffert. Ikke bare klær men flasker, pumpeutstyr, mme, leker, toalettsaker osv osv :confused: Skulle hatt ei sånn veske som Mary Poppins ;)

Jeg er tilbake igjen nå;) sitter m pumpa:) er så godt og få tømt de! Besøket mitt møtte ikke opp og ikke hørt noe heller, men fikk uansett shina hele huset:p;) så det er jo bra har og fått vasket ullklær og er nå igang m vanlig klesvask:D har tent lys og sitter og slapper av:rolleyes: herlig er det. Sambo går rundt m Emmeth, så han sovner nok snart:):) Hva skal dere se på ikveld? Noe bra på ikveld tvn?

Jeg måtte ut igjen sammen med mannen, nesten ikke vært hjemme i dag :fucyc

Ja, her var det skikkelig stille idag:eek:

JEG har gått 3,8 kilometers tur i mørket og kulda
DET var deilig det, jeg kan nesten ikke beskrive det!
Med 15 minusgrader gikk det liksom an også =)
Frister for gjentakelse!!!
Nå har jeg satt egg på kok til kveldsmat (skulle kjøpe lavkarbobrød for å få noe med mindre hvetemel, men de var tomme), så blir det en kopp te og kanskje litt pumping på meg og!

JEG har gått 3,8 kilometers tur i mørket og kulda
DET var deilig det, jeg kan nesten ikke beskrive det!
Med 15 minusgrader gikk det liksom an også =)
Frister for gjentakelse!!!
Nå har jeg satt egg på kok til kveldsmat (skulle kjøpe lavkarbobrød for å få noe med mindre hvetemel, men de var tomme), så blir det en kopp te og kanskje litt pumping på meg og!

Oi Oi, så utrolig flink du er:D:D må si meg imponert:p;):D sitter og pumper meg jeg også og koser meg m Bones;) skal lage meg ett knekkebrød m kyllingpålegg og agurk og kjøtt og grillkryddder på:p

Oi Oi, så utrolig flink du er:D:D må si meg imponert:p;):D sitter og pumper meg jeg også og koser meg m Bones;) skal lage meg ett knekkebrød m kyllingpålegg og agurk og kjøtt og grillkryddder på:p
Det ble kokt egg, avokado, salt, pepper og litt majones!
UTrolig digg! :D
Koselig med tv-serie da!

Åååh, har så lyst på bløtkokt egg, men Emmeth tåler ikke egg heller:confused: hva ser du på da?

Det ble kokt egg, avokado, salt, pepper og litt majones!
UTrolig digg! :D
Koselig med tv-serie da!
Det hørtes utrolig godt ut:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Her har jeg stått på hodet å pakka, og hatt svigermor innom en tur på besøk. Hun kom med et nytt strikkasett til Hermine da nyfødtsettet begynner å bli for lite. DET nydelige lilla settet med jakke,bukse, lue og sokker :rolleyes: Nå blir hun såå fin på reisen! :)

Her har jeg stått på hodet å pakka, og hatt svigermor innom en tur på besøk. Hun kom med et nytt strikkasett til Hermine da nyfødtsettet begynner å bli for lite. DET nydelige lilla settet med jakke,bukse, lue og sokker :rolleyes: Nå blir hun såå fin på reisen! :)

Åååå, heldige ungene våre som får så mye fint strikket av bestemødrene sine! :D

Kjempeheldig! Hun har faktisk nesten klart å slite ut nyfødtsettet :) Masse brukt! Det nye er bretta opp 5cm på armene så det holder nok like lenge som det hun nå har brukt! Skal ta bilde når jeg får prøvd det på henne ;)

Så utrolig koselig med hjemmestrikka klær til Hermine<3 Bilde takk????:D

Back
Topp