Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

JEG har gått 3,8 kilometers tur i mørket og kulda
DET var deilig det, jeg kan nesten ikke beskrive det!
Med 15 minusgrader gikk det liksom an også =)
Frister for gjentakelse!!!
Nå har jeg satt egg på kok til kveldsmat (skulle kjøpe lavkarbobrød for å få noe med mindre hvetemel, men de var tomme), så blir det en kopp te og kanskje litt pumping på meg og!
Det ble kokt egg, avokado, salt, pepper og litt majones!Oi Oi, så utrolig flink du ermå si meg imponert
sitter og pumper meg jeg også og koser meg m Bones
skal lage meg ett knekkebrød m kyllingpålegg og agurk og kjøtt og grillkryddder på
![]()
Det hørtes utrolig godt utDet ble kokt egg, avokado, salt, pepper og litt majones!
UTrolig digg!
Koselig med tv-serie da!
Åååh, har så lyst på bløtkokt egg, men Emmeth tåler ikke egg hellerhva ser du på da?
Det hørtes utrolig godt ut
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Her har jeg stått på hodet å pakka, og hatt svigermor innom en tur på besøk. Hun kom med et nytt strikkasett til Hermine da nyfødtsettet begynner å bli for lite. DET nydelige lilla settet med jakke,bukse, lue og sokkerNå blir hun såå fin på reisen!
![]()
Her har jeg stått på hodet å pakka, og hatt svigermor innom en tur på besøk. Hun kom med et nytt strikkasett til Hermine da nyfødtsettet begynner å bli for lite. DET nydelige lilla settet med jakke,bukse, lue og sokkerNå blir hun såå fin på reisen!
![]()