Rolig baby

Blir en tur inn for å sjekke nå [emoji4] har spist opp alt godteriet i fødebagen for å få fart på ham, og fikk bare noen slappe dult, så da ringte jeg inn [emoji4]
 
Mi har blitt veldig rolig de siste dagene, glad jeg går ofte til kontroll så jeg ser at alt er bra. Håper alt er bra med lillegutten din også[emoji173]️
 
Idag er det 6 dager til termin, fødte 2 dager før termin med førstemann så nå venter vi i spenning her! De siste dagene har det variert med liv i magen. Idag følte jeg at jeg måtte «dytte» hun i gang, men det er mye liv når hun først våkner.
Bevegelser skal aldri avta så ring jordmor eller føden om du er i tvil, men noen mener at babyen kan virke roligere ELLER mer aktiv enn vanlig rett før fødsel - så det kan være tegn. Men nå på slutten endrer naturligvis bevegelsene seg til mer skubbing da babyen ikke har overflod av plass akkurat :p
Lykke til med fødsel, alle sammen! Spennende :)
 
Å så bra å høre!! Vært inne flere ganger her for å se om det kom noen oppdateringer fra deg. <3
 
Å så bra å høre!! Vært inne flere ganger her for å se om det kom noen oppdateringer fra deg. <3
Ååh [emoji7]
Var nesten, langt ifra, men fortsatt litt nesten, at jeg ble skuffa for at jeg ikke ble satt i gang idag [emoji23] Fikk det plutselig for meg da jeg prøvde å kjenne liv at de kom til å sette meg i gang fordi han var så rolig. Veldig glad for at det ikke var tilfelle da! [emoji28]
 
Så bra at alt var fint! Jeg syntes at min var veldig rolig onsdag kveld, og torsdag morgen startet riene. Tenkte at det kanskje hadde noen sammenheng, men vanskelig å vite. På selve fødselsdagen var det full baluba i magen hele tiden.
 
Her er han tilbake til sine vante bevegelser, så jeg klarer å slappe av [emoji7] Alle tegn har stoppet helt opp, så begynner å tro det kan gå lang tid før vi treffer mageboeren.. satser dog på at det bare er stille før stormen [emoji6]
 
Var inne på føden nå pga lite bevegelse, men da våknet han selvfølgelig :) uke 39 + 0 i dag og spurte jm om disse modningsriene og at slimproppen hadde gått hun sa at det var tegn på latensfasen og at det ikke trengte å være lenge igjen. Spurte om hvor lenge man kan gå med modningsrier og hun sa at det kunne ta flere uker. Fikk beskjed om å ta Paracet hvis det gjorde vondt. Babyen blir også rolig av sammentrekning i livmoren så han har det heldigvis fint inni der ☺️ Håper på fødsel om ikke så lenge ❤️
 
Var inne på føden nå pga lite bevegelse, men da våknet han selvfølgelig :) uke 39 + 0 i dag og spurte jm om disse modningsriene og at slimproppen hadde gått hun sa at det var tegn på latensfasen og at det ikke trengte å være lenge igjen. Spurte om hvor lenge man kan gå med modningsrier og hun sa at det kunne ta flere uker. Fikk beskjed om å ta Paracet hvis det gjorde vondt. Babyen blir også rolig av sammentrekning i livmoren så han har det heldigvis fint inni der [emoji5]️ Håper på fødsel om ikke så lenge [emoji173]️
Godt at han våknet til! [emoji4]
Flere uker, check [emoji28] er utrolig irriterende å gå rundt med modningsrier, blir jo så spent på om noe skjer hele tiden!
 
Her er det roligere.. vært det de siste par dagene. Ikke sånn at jeg blir veldig bekymret, kjenner jo liv flere ganger, men nå er det ekstremt trangt også.
40+3 idag :)
 
Kjenner jeg er litt urolig for lille i magen nå:/ bruker som oftest å sparke mye etter jeg har spist mat, men ikke vært noen nå..drakk ett glass med kaldt vann, og la meg ned på sofaen. Kjente da ett spark, men ikke noe mer..synes det er «flaut» å ringe til føden også:p vil ikke oppfattes som overdramatisk:p er foresten 38+5 i dag:) føler magen har sunket litt ned, og blitt mykere? Noen som vet om dette kan være grunnen til at lille i magen er roligere også?
 
Kjenner jeg er litt urolig for lille i magen nå:/ bruker som oftest å sparke mye etter jeg har spist mat, men ikke vært noen nå..drakk ett glass med kaldt vann, og la meg ned på sofaen. Kjente da ett spark, men ikke noe mer..synes det er «flaut» å ringe til føden også:p vil ikke oppfattes som overdramatisk:p er foresten 38+5 i dag:) føler magen har sunket litt ned, og blitt mykere? Noen som vet om dette kan være grunnen til at lille i magen er roligere også?
Er like langt som deg og var inne i helga for en sjekk pga baby var rolig. Fikk beskjed om å ringe tilbake hvis han ble rolig igjen og at det var bra vi tok oss en tur innom, han hadde rett og slett en rolig dag og det er begynt å bli rimelig trangt inni der nå [emoji12]

Ring føden! De har jobb nettopp for å hjelpe i slike situasjoner, om det så er "bare" for å unngå at moren går og bekymrer seg for babyen [emoji173]
 
Er like langt som deg og var inne i helga for en sjekk pga baby var rolig. Fikk beskjed om å ringe tilbake hvis han ble rolig igjen og at det var bra vi tok oss en tur innom, han hadde rett og slett en rolig dag og det er begynt å bli rimelig trangt inni der nå [emoji12]

Ring føden! De har jobb nettopp for å hjelpe i slike situasjoner, om det så er "bare" for å unngå at moren går og bekymrer seg for babyen [emoji173]

Det hun sa![emoji1312] Jeg var også innom føden for litt siden fordi jeg følte baby var så rolig. Jeg føler meg også veldig fort til bry og er redd for å virke som en hysterisk førstegangsfødende[emoji85] Men det var veldig betryggende å få sjekka og bekrefta at alt stod bra til [emoji6] Heller en gang for mye innom føden enn en gang for lite!
 
Er like langt som deg og var inne i helga for en sjekk pga baby var rolig. Fikk beskjed om å ringe tilbake hvis han ble rolig igjen og at det var bra vi tok oss en tur innom, han hadde rett og slett en rolig dag og det er begynt å bli rimelig trangt inni der nå [emoji12]

Ring føden! De har jobb nettopp for å hjelpe i slike situasjoner, om det så er "bare" for å unngå at moren går og bekymrer seg for babyen [emoji173]

Tror lille i magen har hikke nå:p kjenner også ett press oppe mot høyre ribben:p kanskje han bare hadde en rolig formiddag, med en lang dupp:p
 
Tror lille i magen har hikke nå:p kjenner også ett press oppe mot høyre ribben:p kanskje han bare hadde en rolig formiddag, med en lang dupp:p
Hikke teller visst ikke som bevegelse, men jeg syns også det er veldig betryggende når han her får hikke på rolige dager [emoji4]
 
Back
Topp